نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: بعد از خروج آمریکا از برجام همه گروه های سیاسی همدیگر را نقد کردند، درحالی که کسی به مقصر اصلی یعنی ترامپ نقدی وارد نکرد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، حیدرعلی عابدی در مراسم تجلیل از خبرنگاران که به همت هیات تنیس استان اصفهان برگزار شد اظهار داشت: بعد از اینکه رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد از برجام خارج می شویم، گروه های سیاسی در داخل کشور همدیگر را نقد کردند و دیگری را مقصر خروج دانستند، درحالیکه مقصر ترامپ بود.

وی ادامه داد: اصولگراها و اصلاح طلبان ونیز مردم در حالی همدیگر و مسئولان را مقصر خروج آمریکا از برجام اعلام کردند که کمترین نقشی در این تصمیم گیری نداشتند و بهتر بود به رفتار های غیر دیپلماسی رئیس جمهور آمریکا انتقاد می کردند که مقابل ایران و اتحادیه اروپا ایستاد.

نماینده مردم اصفهان با اشاره به تلاش مجلس برای بهبود شرایط خاطرنشان کرد: ما به عنوان نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در تلاش هستیم تا شرایط را به گونه پیش ببریم که مردم آسیبی از خروج آمریکا از برجام نبینند.

وی که در مراسم تجلیل از خبرنگاران در خانه تنیس ملل حضور داشت افزود: خبرنگاران صدای رسای جامعه هستند و امیدواریم روزی فرابرسد که تیتر‌ها و مطالب امیدوارکننده به ویژه در خصوص وضعیت زاینده رود منتشر کنند.

عابدی در این مراسم به موضوع سلامت شهروندان نیز اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از فاکتورهای جامعه سالم این است که شهروندان آن به سلامت جسمانی و روانی خود اهمیت دهند و به طور روزانه به ورزش بپردازند. جامعه سالم قطعا هزینه کمتری برای بخش درمان صرف می کند و می تواند از نظر اقتصادی به جایگاه بهتری صود کند.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی یادآور شد: پرداختن به ورزش از هزینه های گزاف حوزه درمان می‌کاهد و نشاط فردی و اجتماعی را در پی دارد. به همین خاطر لازم است رسانه ها در ترویج و فراگیر شدن ورزش در بین شهروندان همت کنند.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.