مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان گفت: بعد از خشکی زاینده رود، بار اجتماعی و تفریحی شهروندان در کوه صفه افزایش یافته و این موضوع مسئولیت ما را برای افزایش نشاط اجتماعی مردم افزایش می‌دهد.

علی معینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: هدف ما افزایش نشاط اجتماعی شهروندان اصفهانی است و برای رسیدن به این هدف برنامه های زیادی داریم که پخش مسابقات فوتبال ایران در جام جهانی از جمله آنها بود.

وی ادامه داد: با توجه به خشکی زاینده رود، پارک کوهستانی صفه بیش از پیش به عنوان پایگاه اجتماعی شهروندان مطرح است و این اتفاق مسئولیت ما را برای ایجاد نشاط اجتماعی مردم اصفهان و گردشگران بیشتر کرده است.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان یادآور شد: یکی از برنامه های ما برای تامین نشاط شهروندان، پخش مسابقات جام جهانی و بازی‌های ایران در برابر تیم های مراکش، اسپانیا و پرتغال بود که متاسفانه هشت پرونده قضایی برای ما ایجاد کرد و نشان داد عده ای با شادی و حال خوب مردم مشکل دارند.

وی با اشاره به حاشیه سازی های شبه خبرنگاران با عنوان دست درازی به اراضی عمومی تاکید کرد: هر آنچه تا 10 ماه پیش در پارک کوهستانی صفه رخ داده، حاصل فعالیت بیش از یک دهه مسئولان قبلی است و نصب تله کابین بر بام صفه، داربست زنی در اطراف قلعه تاریخی شاه دژ ، نصب آنتن های مخابراتی، صدور مجوز احداث هتل هما و توسعه تله کابین مربوط به مدیریت فعلی نیست.

معینی تصریح کرد: توسعه و تجهیز خدمات رفاهی و تفریحی و گردشگری در دامنه کوه اتفاق مرسومی است که در همه جای دنیا مانند ترکیه، فرانسه و غیره رخ می‌دهد و اگر ساخت و ساز در صفه دست اندازی به اراضی عمومی تلقی می‌شود باید از پادشاهان ساسانیان برای ساخت شاه دژ در صفه گلایه کرد که آغازگر این راه بوده‌اند. جدای از اینکه در این مدت ما در برابر ساخت هتل در کوه صفه مقاومت کرده ایم و باور داریم که متناسب با ظرفیت این منطقه نیست. همچنین داربست های اطراف شاه دژ را نیز جمع آوری کرده ایم و امیدواریم به زودی شاهد مرمت دیواره های تخریب شده در ادوار قبل باشیم.

وی با اشاره به پخش مستقیم مسابقات فوتبال تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ در کوه صفه، گفت: این رویداد به نوعی دورهمی فوتبالی در صفه بود که توانستیم ۲۳ هزار نفر را در سه شب پذیرا باشیم، در واقع تلاش شد با طی روند قانونی و اخذ مجوز از فرمانداری اصفهان، شورای تامین و هماهنگی با مقامات انتظامی شهرستان این رویداد بزرگ را در سلامت و کیفیت نسبی بالا اجرا کنیم که جا دارد برای چندمین بار از کلیه نهادهای امنیتی، انتظامی، قضایی، فرمانداری اصفهان و ... برای همراهی با مجموعه شهرداری اصفهان تشکر کنم.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان اضافه کرد: بعد از پخش فوتبال بازی ایران مقابل مراکش در کوه صفه، درهای ورزشگاه آزادی نیز به روی زنان و دختران باز شد و نشان داد که ما توانسته ایم الگوی مناسبی برای کشور باشیم، چرا که پیش از این اجازه ورود بانوان به ورزشگاه حتی برای دیدن فوتبال از روی پرده هم صادر نمی‌شد.

وی با بیان اینکه به دیدار امام جمعه اصفهان رفته ایم، افزود: در نظر داریم با توجه به توصیه‌های امام جمعه اصفهان با همکاری تمام نهادهای مربوطه نشاط اجتماعی را پرشورتر از پیش مدیریت کنیم.

معینی اظهارکرد: در شرایط کنونی جامعه و کشور که فشارهای بین المللی اقتصاد کشور را هدف قرار داده و باعث ناامیدی مردم شده است، می بایست به دور از این حاشیه‌ها و با همکاری و همراهی همه مسئولان و مردم، به پویایی جامعه کمک کنیم و جامعه ای که شاد باشد قطعا پویا تر و سالم تر خواهد بود.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان خاطرنشان کرد: تا دو ماه آینده خبرهای خوبی در خصوص توسعه مجموعه‌های تفریحی و ورزشی برای شهروندان و گردشگران خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه مجموعه سیاحتی سپاهان در بخش های اجتماعی و فرهنگی ارتباط مستمر با سازمان های مردم نهاد دارد، تاکید کرد: در این فضای مالی حاکم بر شهر باید در جهت جریان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهر رویداد محور حرکت کنیم، همچنین تلاش داریم همچون گذشته با همکاری سمن‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با طراحی رویدادهای جامعه محور در پویایی فضای شهری نقش خود را ایفا کنیم.

پس از پنج سال از راه اندازی تله‌سیژ ، بازبینی، معاینه و بررسی آن در دستور کار شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان قرار گرفت، در صورت تایید اداره کل استاندارد و بهره‌گیری از تجهیزات به روز ، تله سیژ به صورت مجدد راه اندازی خواهد شد.

وی اولویت فعالیت‌های این شرکت را سلامت شهروندان دانست و افزود: قبل از نوروز ۹۷ برای نخستین بار تجهیزات شهر رویاها را با هزینه چند صد میلیونی بازبینی و بررسی کردیم تا شهروندان با امنیت خاطر بیشتری بتوانند از امکانات آن برخوردار شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.