به گزارش ایرنا علی اصغر رفیعی نژاد روز دوشنبه در اطلاعیه ای نوشت: ارتحال جانگداز عالم ربانی ، عارف بالله ، فقیه اهل بیت (ع) و مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی شیخ محمدعلی اسماعیل پور قمشه ای (رضوان الله تعالی علیه) که عمری با برکت سرشار از معنویت و تذهیب و گامهای پیوسته در سلوک الی الله همراه با مجاهدتی کم نظیر در تربیت نفوس مستعد و دل های مشتاق داشت ؛ مصیبتی اندوه بار و ثلمه ای بزرگ برای جامعه ایران اسلامی و به ویژه مردم شهرستان شهرضا است.
وی افزود : با نهایت تاسف و تالم این ضایعه مؤلمه را به محضر حضرت ولی عصر (عج) ، مقام عظمای ولایت و رهبری ، علما و روحانیون و اقشار مختلف مردم متدین شهرستان شهرضا به ویژه بازماندگان و بیت مکرم آن عالم ربانی و شیفتگان محضرش تسلیت عرض نموده و روز چهارشنبه مورخ 24 مرداد را در شهرستان عزای عمومی اعلام می نمایم.
آیت الله شیخ محمدعلی اسماعیل پور قمشه ای از استادان حوزه علمیه قم و مفسر قرآن کریم روز گذشته در 78 سالگی در منزل شخصی اش در شهرضا به دیار باقی شتافت.
پیکر آیت الله اسماعیل پورعصر روز گذشته در شهرضا و امروز در قم تشییع و پس از اقامه نماز میت توسط آیت‌الله سبحانی از مراجع عظام تقلید، در حرم مطهر حضرت معصومه (س) به خاک سپرده شد.
7144 / 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.