به گزارش ایرنا، محسن مهرعلیزاده روز دوشنبه در مراسم نمایش مواد مخدر و کالا قاچاق کشف شده در استان اصفهان در قالب طرح موسوم به 'مرصاد 10' افزود: مبارزه با قاچاق کالا و ارز باید با محوریت برخورد با قاچاقچی های اصلی انجام و در قالب طرح های مداوم با جدیت دنبال شود.
او تصریح کرد: حق مردم است که با کالای قاچاق بطور عمده بویژه احتکار مقابله کنیم، بویژه در این ایامی که نوسانات بازار و ارز، کسب سود بیشتر برای عده ای را فراهم کرده است.
وی ادامه داد: یک سلسله طرح های مقابله با قاچاق کالا و مواد مخدر در حال اجراست و این برنامه تداوم خواهد یافت، زیرا برخی سودجویان با وجود تذکرات فراوان بازهم کالا قاچاق می کنند، بنابراین باید با آنان با قوه قهریه برخورد کرد.
استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون بالغ بر 15 تُن مواد مخدر در این خطه کشف شده است که نشان از افزایش 45 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد.
به گفته مهرعلیزاده، کشفیات کالای قاچاق نیز نسبت به مدت مشابه پارسال رشد داشته است.
او همچنین تاکید کرد: مقابله با واردات کالای قاچاق باعث می شود که بیشتر به کالاهای داخلی بها دهیم و در زمینه تولید کشور بیشتر به خودکفایی دست یابیم.
به گزارش ایرنا، کالای کشف شده در 'طرح مرصاد 10' بیشتر انواع دارو، لوازم آرایشی، اقلام خوراکی، لوازم خودرو و همچنین مواد مخدر بوده است.
ت / 6027/6020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.