به گزارش ایرنا، حمیدرضا تاملی روز شنبه در آئین قدردانی از فعالان رسانه ای اردستان با تبریک روز خبرنگار بیان کرد: دولت با وجود همه سختی ها، مشکلات و هزینه هایی که تا کنون برای اطلاع رسانی پرداخت کرده، حاضر نیست مردم از بدنه نظام جدا شوند.
وی افزود: حرکت نوینی در این راستا در شهرستان اردستا آغاز شده و عزم راسخی برای خارج شدن از محدودیت های گذشته وجود دارد که در این راه خبرنگاران می توانند به عنوان بازوی توانمند و یاور مسئولان عمل کنند.
فرماندار اردستان اضافه کرد: این شهرستان از نعمت رسانه ملی برخوردار نیست و از این رو فعالان رسانه ای باید در بازتاب خبرها و خواسته های مردمی تلاش بیشتری داشته و به شرایط کنونی اکتفا نکنند.
او تاکید کرد: شهرستان اردستان به شدت نیارمند شناخت خواسته های مردمی بوده و به طور قطع مهمترین ابزار آن رسانه ها به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند و روابط عمومی ها نیز موظف به همکاری در این زمینه می باشند.
نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی نیز در این آئین با تبریک روز خبرنگار شرافت، صداقت و امانتداری را لازمه فعالیت این قشر دانست و بیان کرد: رسانه ها در جهان امروز بد عمل کرده و مورد استفاده ابزاری هستند، به طوری که جنگ رسانه ای و روانی در جامعه ها حکمرانی می کند.
حجت الاسلام سید صادق طباطبائی نژاد افزود: رسانه ها با دروغ پردازی و شایعه پراکنی حقیقت را تحت تاثیر قرار می دهند و ایالات متحده آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی نیز با این ابزار در جهان حکومت کرده، خود را شکست ناپذیر جلوه می دهند.
وی اضافه کرد: تلاش خبرنگاران بسیار ارزشمند و مهم بوده و باید قلم زدن با نیت پاک و تقوای نفس همراه شود زیرا این حرفه خطرناک نیز هست و می تواند با تهمت، شایعه پراکنی و خیانت منجر به ریختن آبروی مردم شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اردستان هم در ادامه خبرنگاران را پل ارتباطی جامعه و مسئولان، امانتدارانی صادق و پیگیر درخواست های مردم عنوان کرد که تنها هدفشان برطرف کردن مشکلات مردم است.
فضل اله بصیرت افزود: رسانه ها تلاش خود را دارند اما تجهیزات و ابزاری نیاز است که یکی از آنها نشان دادن آستانه تحمل بالا در برابر انتقادها از سوی مسئولان دستگاه های اجرایی می باشد.
به گفته وی، هم اکنون تنها هفت نفر خبرنگار فعال در شهرستان 42 هزار نفری اردستان فعالیت دارند.
به گزارش ایرنا، جمعی از خبر نگاران شهرستان اردستان در ادامه این آئین با اهدای لوحی تقدیر شدند.
7431/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.