مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: امروز سه مُقنی هنگام حفر چاه آب یا تعمیرات آن در سیاهبوم مبارکه دچار مسمومیت با گاز چاه شدند و جان خود را از دست دادند.
دکتر غفور راستین، سن جان باختگان را 35، 45 و 54 سال اعلام کرد و افزود: دو نفر از آنها ایرانی و یک نفر نیز تبعه افغانستان بودند.
وی بیان کرد: افراد حادثه دیده حین احیای قلبی- ریوی به وسیله آمبولانس به بیمارستان محمدرسول الله (ص) مبارکه منتقل می شوند اما در مسیر جان خود را از دست دادند.
به گزارش ایرنا، طبق برخی شنیده ها رهاسازی آب در زاینده‌رود سبب نفوذ آب به اراضی و چاه‌های کشاورزی اطراف رودخانه و بالا آمدن گاز از چاه‌های آب شده است.
براساس شنیده‌ها، پس از اینکه فرد اول در داخل چاه دچار گازگرفتگی شد، نفرات دوم و سوم برای نجات به داخل چاه می روند که متأسفانه هر سه نفر مسموم و فوت شدند.
فوریت های پزشکی شهرستان مبارکه با برخورداری از سه پایگاه شهری - جاده ای، یک پایگاه جاده ای و یک پایگاه شهری، یک اتاق فرمان 115، هفت دستگاه خودروی آمبولانس و 23 پرسنل به صورت شبانه روزی در حال ارائه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی به شهروندان است.
سیاهبوم از لحاظ موقعیت جغرافیایی در جنوب غربی اصفهان، حد فاصل شهرستانهای لنجان و مبارکه قرار گرفته است.
سیاهبوم از شرق به زمین های فولاد مبارکه، از جنوب به جاده زرین شهر – مبارکه و روستاهای سورچه پایین و سورچه بالا، از جنوب شرقی به کرکوند، از غرب به خیرآباد و آشیان و از شمال به زاینده رود محدود می شود.
شهرستان مبارکه در 45 کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.
7135 / 2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.