به گزارش ایرنا، قدرت الله نوروزی روز چهارشنبه به مناسبت روز خبرنگار در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی استان اصفهان افزود: نظارت و نقد موجب می شود مسئولان همواره خود را زیر ذره بین و کنترل بدانند.
وی اضافه کرد: خبرنگاران بیشترین نقش را در اصلاح جامعه و ساختن شهر دارند و قلم آنها موجب می شود به مرور مشکلات مردم کم شود.
شهردار اصفهان تاکید کرد: خبرنگاران نظاره گران هوشیار جامعه و دیده بانانی قوی هستند که همواره رفتار حاکمان و مسئولان را رصد می کنند و می توانند به راحتی از بروز برخی فسادها و مشکلات در جامعه جلوگیری کنند.
وی افزود: نقد مدیران جامعه عامل پیشرفت و هدایت جامعه به سمت خیر و صلاح است و خبرنگار متعهد همواره در صدد نقد مسئولان و بیان مشکلات جامعه است.
شهردار اصفهان تاکید کرد: البته نقد باید همراه با انصاف و عدالت باشد و به سمت تخریب نرود.
رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان اصفهان نیز در این دیدار گفت: خبرنگاری از کارهای بسیار سخت است و در واقع مشق عشق است.
محمد سلطانمرادی افزود: حضور مدیران شهری در مجموعه خبرگزاری عامل تشویق و انگیزه برای مجموعه خبرنگاران است.
وی تاکید کرد: پیوست های رسانه ای در امور شهری نقش موثر در ارتقا و رشد برنامه های شهری است و ایرنا آماده همکاری های بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت برای تحقق اولویت های مدیریت شهری در راستای صلاح جامعه و نفع مردم است.
شهردار اصفهان در پایان این دیدار به همراه مدیران و مشاوران رسانه ای شهرداری ر جشن روز خبرنگار در ایرنا شرکت کرد.
17 مرداد ماه سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار جمهوری اسلامی (ایرنا) در افغانستان در تقویم رسمی کشور به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.
/7134/ 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.