به گزارش خبرنگار ایرنا، حمیدرضا مومنیان روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کاشان گفت: برخی رفتارها پسندیده نبوده، جز ناامید کردن مردم سودی ندارد و با در نظر گرفتن مشکلات موجود به معنی بازی کردن در میدان و مسیر دشمن است.
وی افزود: عده ای در سطح کشور و شهرستان مانند مخالفان دولت رفتار می کنند در حالی که استفاده از این فضا به صورت غیر مسئولانه برای رقابت های سیاسی به سود نظام و مردم نیست.
فرماندار کاشان بیان کرد: باید با برنامه ریزی دقیق، شناخت رفتار دشمن و تحلیل درست شرایط کنونی کشور اقدام کنیم چرا که اعتماد مردم به عنوان سرمایه اصلی نظام از سوی دشمنان هدف قرار گرفته است.
او تاکید کرد: کم و بیش مشکلاتی در هر دوره و دولتی وجود داشته که این بار نیز با حفظ وحدت و بصیرت مسائل پیش رو برطرف خواهد شد.
مومنیان در ادامه با تقدیر از تولیدکنندگان فرش ماشینی منطقه کاشان گفت: بیشترین فشار اقتصادی بر فعالان این صنعت وارد شده، در حالی که 80 درصد اشتغال، تولید و سرمایه گذاری ها در این زمینه متمرکز است.
وی با اشاره به تلاش ها برای جلوگیری از احتکار و گرانفروشی عنوان کرد: با وجود نوسان های ارزی و مشکلاتی در تامین الیاف مورد نیاز، شرایط سختی پشت سر گذاشته اما صاحبان صنایع حاضر به رها کردن فعالیت های تولیدی نشدند.
فرماندار کاشان در ادامه نیز بر رسیدگی و پاسخگویی سریع مدیران دستگاه ها به مسائل و مصوبه ها تاکید کرد و افزود: با توجه به شرایط حساس کشور برای دوری از تنش ها باید تصمیم گیری ها سنجیده و در مدار قانون باشد.
سفیر ایران در انگلستان نیز در این جلسه با اشاره به دور جدید تحریم های اقتصادی گفت: مهمترین محور زندگی مردم اقتصاد است و از آنجایی که ایران در اوج اقتدار قرار دارد، دشمنان در تلاشند تا مردم را نسبت به نظام بدبین کنند.
حمید بعیدی نژاد افزود: آمریکا می کوشد تا با فشارهای اقتصادی مردم را به اعتراض وادارد و به عبارتی جنگی علیه تمامیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به راه انداخته و به حرف بسنده نمی کند.
وی به فعالیت رسانه ای و روانی آمریکا بر روی نرخ سکه و ارز به عنوان یکی از ضعیف ترین بحث های اقتصادی اشاره کرد و ادامه داد: همه شاخص های اقتصادی کشور رو به رشد بوده و حتی بودجه سال جاری 20 درصد رشد داشته است.
سفیر ایران در انگلستان نوسان ها را مربوط به سه درصد ارز موجود در کشور دانست و اضافه کرد: 95 درصد از مصارف ارز کشور برای واردات کالاهای اساسی و یا هزینه های متفرقه عمومی اختصاص دارد که در اختیار دولت و بانک مرکزی است و هیچ مشکلی برای تامین آنها نیست.
او همچنین با اشاره به وقوف دشمنان از توان سیاسی و اقتصادی کشور تصریح کرد: با 15 کشور همسایه هستیم و ظرفیت ها بیش از آن است که بتوانند با تحریم کامل صادرات نفت را به صفر برسانند.
به گزارش ایرنا، سومین جلسه شورای اداری شهرستان در سال 1397 با حضور سفیر جمهوری اسلامی ایران در انگلستان به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان برگزار شد.
6136/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.