به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان در این آیین گفت: این ساختمان با اعتبار 20 میلیارد ریال و زیربنای 961 مترمربع در زمینی به وسعت پنج هزار و 104 مترمربع در یک طبقه ساخته می شود.
علی بهبهانی با اشاره به اینکه فضای کنونی اداره ثبت و اسناد و املاک گلپایگان پاسخگوی مردم نیست، گفت: با بهره برداری از این پروژه که یکسال وقت برای آن در نظر گرفته شده است، زمینه خدمات رسانی بهتر به مردم فراهم شود.
وی با اشاره به اینکه استان اصفهان هم اکنون در مجموعه ثبت و اسناد و املاک در حال انجام فعالیت همه جانبه در حوزه عمرانی است، گفت: این استان در پیوند با زیرساخت های الکترونیکی در برخی موارد پیشتاز کشور است.
بهبهانی با بیان اینکه بسرعت کار تبدیل پرونده های ثبتی فیزیکی به الکترونیکی در استان در حال اجراست، افزود: اکنون ثبت و اسناد و املاک شهر اصفهان می تواند بدون نیاز به پرونده های ثبتی فیزیکی، فعالیت خود را از طریق پرونده های الکترونیکی انجام دهد.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک اصفهان با اشاره به اینکه اکنون بالغ بر 70 درصد پرونده های ثبتی این استان الکترونیکی شده است، خاطرنشان کرد: ارتقای امنیت و حفظ اسناد و سوابق ثبتی، شفافیت اطلاعات املاک و مستغلات، پیشگیری از زمین خواری، رانت خواری و دیگر سوء استفاده های احتمالی از مزایای آرشیو الکترونیکی پرونده های ثبتی است.
نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: سامانه الکترونیکی ثبت اسناد و املاک یکی از بهترین و کاربردی ترین سامانه هایی است که در کشور وجود دارد و از طریق آن می توان کارهای ثبتی در کشور را بصورت شفاف به پیش برد.
علی بختیار افزود: در زمینه ثبت پرونده های الکترونیکی در یکی دو سال گذشته اقدامات خوبی در سطح استان اصفهان و این شهرستان صورت گرفته است و انتظار می رود این اقدامات در سالجاری و در جهت تسهیل کار مردم بخصوص اراضی کشاورزی نیز ادامه یابد.
شهرستان گلپایگان با افزون بر 90 هزار نفر جمعیت در 180 کیومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.
ت/6027/7138
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.