به گزارش خبرنگار ایرنا، ناصر اکبری روز پنجشنبه به درخواست شورای اسلامی شهر و شهرداری اردستان جهت اجرای شبکه انتقال و نصب شیرهای برداشت آب شیرین در سطح این شهر اشاره کرد و گفت: عملیات نقشه برداری اجرای طرح به طول 11 کیلومتر از هفته آینده آغاز خواهد شد.
وی افزود: نصب 12 شیر برداشت با صرف بیش از 15 میلیارد ریال اعتبار با همکاری شهرداری اردستان انجام خواهد شد تا در تمامی نقاط شهری شیر برداشت آب شیرین در دسترس مردم باشد.
معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در بازدید از طرح بازآفرینی مسجد جامع اردستان نیز به اجرای عملیات اصلاح شبکه انتقال به طول 2 هزار و 400 متر و تعویض 50 مورد انشعاب مشترکین با اعتبار افزون بر 2 میلیارد و 500 میلیون ریال اشاره کرد.
او اضافه کرد: جهت سرعت بخشی به اجرای طرح بازآفرینی محدوده مسجد جامع اردستان، عملیات اجرایی خط انتقال فاضلاب این منطقه به طول 500 متر با اختصاص بیش از 2 میلیارد ریال اعتبار از چند روز آینده آغاز می شود.
اکبری همچنین در آئین راه اندازی آب انبار مسجد جامع اردستان گفت: جهت مرمت و راه اندازی این آب انبار به عنوان یک محل برداشت آب شیرین با نصب تجهیزات مورد نیاز 500 میلیون ریال هزینه شد.
وی افزود: راه اندازی 2 آب انبار دیگر در محله های راهمیان و مون اردستان نیز در دستور کار قرار دارد.
شهرستان اردستان دارای 163 روستای دارای سکنه است که افزون بر 150 روستا زیر پوشش آب و فاضلاب روستایی بوده و هم اکنون 96 روستا با تانکر آبرسانی می شوند.
این شهرستان با جمعیت افزون بر 42 هزار نفر در فاصله 118 کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع است.
7431/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.