روزنامه 'اصفهان زیبا' در مطلبی با عنوان ' سرگردانی سرمایه در شهر سرمایه ها ' نوشت: اصفهانی ها برای سرمایه گذاری امن، سر در گم هستند.
این روزنامه در ادامه می افزاید: طبق آمار بانک مرکزی، استان اصفهان به نسبت جمعیت خود با 671 هزار و 427 میلیارد ریال پس انداز تا اسفند 96 پس از پایتخت بیشترین میزان سپرده بانکی را دارد و این در حالی است که واحدهای صنعتی استان برای تامین سرمایه در گردش خود تشنج کرده اند.
این روزنامه در مطلب دیگری با عنوان 'آبرسانی به 450 هکتار از باغات چادگان' به نقل از مدیر اداره جهاد کشاورزی شهرستان چادگان نوشت: باتوجه به کاهش بارندگی ها و کمبود منابع آب در دسترس کشاورزان و باغداران در سالجاری، به جهت حفظ باغات مثمر و بنا به سیاست های سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان و مدیریت شهرستان چادگان، امسال طرح آبرسانی به 450 هکتار از باغات در معرض تهدید چادگان در حال اجراست.
بختیار حاجتی افزود: این طرح با محوریت کمیته پنج نفره ماده 11شهرستان چادگان و با همراهی صنف کشاورزان از طریق صدور حواله آب و برداشت از رودخانه در حال اجراست.
روزنامه 'کیمیای وطن' هم در مطلبی با عنوان 'درگاه سرمایه گذاری اصفهان کلید خورد' نوشت: درگاه سرمایه گذاری اینترنتی استان اصفهان با ارائه 5 مجوز سرمایه گذاری در بخش های اقتصادی، تولیدی و گردشگری در اصفهان کار خود را آغاز کرد.
این روزنامه در ادامه می افزاید : این 5 طرح شامل تولید پارچه چادر مشکی در ورزنه در شرق اصفهان و دهق، تولید کره در برخوار، ایجاد گذرگاه شرق اصفهان و ایجاد مجتمع بین راهی کاشان و نطنز است که طی مراسمی با حضور محسن مهرعلیزاده استاندار به سرمایه گذاران متقاضی بخش خصوصی اعطا شد.
این روزنامه در مطلب دیگری با عنوان هزینه 55 درصدی بودجه شهرداری برای توسعه شهر به نقل از رئیس اداره ممیزی درآمد شهرداری اصفهان نوشت: 55 تا 60 درصد بودجه شهر برای توسعه شهر هزینه می شود.
مهدی زارعی افزود: هر جریان مالی نقدی یا غیر نقدی که به شهرداری وارد می شود، جزو ردیف های درآمدی شهرداری قرار می گیرد.
وی گفت: شهروندان باید بدانند که 55 تا 60 درصد بودجه شهر برای توسعه شهر، 15 تا 20 درصد از بودجه شهر برای نگهداری شهر، رفت و روب و نگهداری از درختان و 25 درصد از بودجه نیز برای جلوگیری از استهلاک شهر هزینه می شود.
روزنامه 'نصف جهان' هم در مطلبی با عنوان 'جنگ 72 ملت' همه مطالب این شماره خود را به به برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال از منظر تاریخی اختصاص داد.
7150 / 2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.