به گزارش ایرنا، سید تقی نوربخش روز شنبه در جمع خبرنگاران کاشان گفت: مبلغ این وام 40 میلیون ریال است که با مصوبه هیات مدیره و هیات امنای سازمان تامین اجتماعی در اختیار بازنشستگان قرار خواهد گرفت.
وی افزود: کارمزد وام بازنشستگان چهار درصد است و در حدودی که در تبصره بودجه سال 97 سازمان تامین اجتماعی به تصویب رسیده، پرداخت خواهد شد.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در ادامه با اشاره به اجرای طرح نوین شعبه های این سازمان از ابتدای تیر امسال در کشور بیان کرد: 42 میلیون نفر بیمه شده تامین اجتماعی با اجرای این طرح بدون مراجعه به شعبه های این سازمان در قالب میز خدمت بسیاری از خدمات را دریافت می کنند.
او در ادامه نیز از بهره برداری از 50 طرح در بخش بیمه ای و درمانی با ارزش 2 هزار و 500 میلیارد ریال در نقاط مختلف کشور به مناسبت هفته تامین اجتماعی خبر داد.
به گزارش ایرنا، نوربخش برای شرکت در آئین بهره برداری از شعبه 2 تامین اجتماعی کاشان در منطقه راوند به این شهرستان سفر کرده است.
شعبه 2 تامین اجتماعی کاشان در ساختمانی استیجاری با زیربنای بیش از 250 مترمربع در منطقه راوند کاشان قرار دارد.
نزدیک به 87 هزار نفر بیمه شده اصلی و بیش از 23 هزار نفر مستمری بگیر از خدمات سازمان تامین اجتماعی در شهرستان کاشان بهره می برند.
شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر 365 هزار نفر در فاصله نزدیک به 200 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
6136/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.