نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: میدان مرکزی میوه و تره بار شهرداری اصفهان در اقتصاد شهری جایگاه ویژه ای دارد و در فرایند کنترل و کاهش قیمت‌ها بسیار تاثیرگذار است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، ناهید تاج‌الدین در حاشیه بازدید از میدان مرکزی میوه و تره بار شهرداری اصفهان اظهارکرد: خوشبختانه میزان رضایت‌مندی فعالان بازار میوه و تره بار از راه‌اندازی این میدان قابل توجه است. به غیر از افرادی که از شهر اصفهان برای بارگیری میوه و سبزیجات به میدان مرکزی میوه و تره بار شهرداری اصفهان مراجعه می‌کنند، افرادی نیز از شهرهای اطراف برای خرید به این میدان مراجعه دارند و این اتفاق حکایت از خصلت‌های خوب و رعایت انصاف اصفهانی‌ها دارد.

وی جایگاه میدان مرکزی میوه و تره بار شهرداری اصفهان در اقتصاد شهری را بالا و قابل توجه خواند و تصریح کرد: در این میدان محصولات به صورت مستقیم از کشاورزان خریداری و بدون واسطه تحویل کسبه و حتی شهروندانی که برای خریدهای خرد مراجعه کرده‌اند، می‌شود که این فرایند در کنترل و کاهش قیمت‌ها بسیار تاثیرگذار است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: راه‌اندازی میدان مرکزی میوه و تره بار توسط سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان اتفاق مبارکی است و باید طرح‌های توسعه در آن اجرایی شود.

تاج الدین با بیان اینکه در میدان مرکزی میوه و تره بار شهرداری اصفهان خدمات در کنار هم جمع و به عموم ارایه می‌شود، خاطرنشان کرد: در این میدان تمام نکات بهداشتی رعایت شده، البته برخی نواقص و مشکلات نیز وجود دارد که ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان در صدد پیگیری و رفع آنها برآمده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.