به گزارش ایرنا، «عبدالحمید کاشا» روز سه شنبه در دیدار با استاندار اصفهان در استانداری افزود: در چارچوب فعالیت های رسانه ای تصمیم گرفتیم که به صورت مستقیم با رسانه های تاثیرگذار همکاری داشته باشیم و در این راستا ایرنا را انتخاب کردیم.
وی با بیان اینکه در چارچوب وظایف اطلاع رسانی سعی کردیم کارهای خود را انجام دهیم، تصریح کرد: من دیپلمات و سیاسی نیستم و سعی می کنم در چارچوب وظایف خود که معرفی فرهنگ و تاریخ ایران به مردم الجزایر است عمل کنم.
وی اضافه کرد: سعی کرده ایم در توسعه همکاری با ایرنا بدون در نظر گرفتن مسائل سیاسی، فرهنگ 2 کشور را معرفی و زمینه های تقویت همکاری های اقتصادی و گردشگری را فراهم کنیم.
مدیر عامل خبرگزاری الجزایر گفت: سعی کرده ایم که ارتباط نزدیکی با ایرنا داشته باشیم و از طریق تصاویر، فیلم و نوشته های مکتوب، جاذبه ها، ویژگی ها و توانمندی های 2 ملت را به جهانیان بویژه مردم 2 کشور معرفی کنیم.
کاشا افزود: از سال 2017 تحول جدیدی در روابط 2 کشور در زمینه های اقتصادی و فرهنگی بوجود آمده است اما نباید به این رفت و آمدها اکتفا کنیم بلکه لازم است گام های عملی در این زمینه برداریم.
وی با اشاره به اینکه در سال 2010 هفته فرهنگی اصفهان در شهر الجزیره برگزار شد، خاطرنشان کرد: مردم الجزایر استقبال خوبی از هنرمندان اصفهانی در این رویداد کردند.
مدیر عامل خبرگزاری الجزایر با بیان اینکه مشترکات سیاسی، تاریخی و فرهنگی خوبی بین 2 کشور وجود دارد، گفت: باید بتوانیم از این نقاط مشترک برای توسعه روابط استفاده کنیم.
وی با اشاره به اینکه ما هنوز به نقطه مد نظر خود دست نیافته ایم، افزود: آنچه آرزوی دو طرف است هنوز تحقق نیافته و امیدواریم با توسعه همکاری ها، این اهداف را عملیاتی کنیم.
«عبدالحمید کاشا» مدیرعامل خبرگزاری الجزایر روز یکشنبه این هفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در تهران بازدید و با مدیر عامل ایرنا دیدار و گفت وگو کرد.
وی امروز در سفر به اصفهان از مکان های تاریخی این شهر از جمله میدان امام، کلیسای وانک و عمارت کاخ چهلستون بازدید و با استاندار اصفهان دیدار و گفت و گو کرد.
ت/2093/3011
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.