به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در روزهای گذشته مسئولان پردیس سینمایی چهارباغ با توجه به اعتراضات شهروندان متوجه قطعی آب در سینما شدندکه با بررسی های بیشتر مشخص شد اصلا انشعاب آبی برای سینما وجود ندارد!

پس از اعتراضهای مکرر به شرکت آب و فاضلاب اصفهان، مسئولان متوجه این نکته شدند که با توجه به اتمام متروی اصفهان و عملیات های نهایی سنگفرش سازی، شرکت پیمانکار فراموش کرده است اتصال انشعابات آبی به پردیس سینمایی چهارباغ را انجام دهد که به واقع اتفاقی عجیب و در خور تفکر است!

در این ارتباط سید مصطفی حسینی مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان اصفهان اظهار داشت:  در یک اتفاق عجیب پیمانکار شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان هنگام سنگفرش چهارباغ عباسی اصفهان فراموش کرده است انشعاب پردیس سینمایی چهارباغ را اتصال دهد.

احتمال تعطیلی پردیس سینمایی چهارباغ

وی افزود: در طول روزهای گذشته با قطعی آب در پردیس سینمایی چهارباغ اصفهان مواجه داشتیم و تصور ما بر این بود که این اتفاق به دلیل کاهش فشار آب یا قطعی آب از سوی شرکت آبفا است.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان اصفهان با بیان اینکه قرار است تا فردا این مشکل رفع شود، بیان داشت: در صورتی که این مشکل تا فردا رفع نشود مجبور به تعطیلی موقت پردیس سینمایی چهارباغ با پنج سالن سینمایی خواهیم بود.

 

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 951177
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.