به گزارش ایرنا، روابط عمومی باشگاه ذوب آهن اصفهان روز یکشنبه به نقل از سعید آذری افزود: با تغییرات اساسی که در ساختار تیم فوتبال انجام دادیم، این مهم دست یافتنی است.
وی که در جلسه معرفی سرمربی جدید تیم سخن می گفت، اضافه کرد:امسال امید نمازی زاده به عنوان سرمربی به مجموعه ما اضافه شده که با علم روز فوتبال دنیا آشناست و شخصیت و کرامت بین المللی دارد و از رزومه خوبی برخوردار است.
آذری به امکانات سخت افزاری باشگاه ذوب آهن اشاره کرد و افزود: با این امکانات می توان گفت که ذوب آهن قوی ترین تیم ایران است، این تیم چهارمین سال متوالی است که در لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا حضور دارد و آینده خوبی نیز پیش رو خواهد داشت.
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: روند حرکتی خوبی را طی کرده ایم و به رشد خود ادامه می دهیم، زیرا به صورت برنامه محور عمل می کنیم.
او با اشاره به انتخاب نمازی زاده به عنوان سرمربی تیم فوتبال این باشگاه خاطر نشان کرد: همه مربیان قبلی ذوب آهن مربیان قابل احترامی هستند، اما فکر این سرمربی بهترین انتخاب برای ذوب آهن بود.
آذری خطاب به بازیکنان تیم فوتبال ذوب آهن نیز تصریح کرد: امسال سال اثبات توانمندی های شماست و ما باید خیلی چیزها را ثابت کنیم و به اهدافی که ترسیم کرده ایم دست یابیم.
مراسم رسمی معارفه تیم فوتبال ذوب آهن فردا دوشنبه 28 خردادماه برگزار می شود.
امید نمازی زاده ابتدای خرداد امسال از طرف هیات مدیره باشگاه ذوب آهن به عنوان سرمربی این تیم در فصل هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران انتخاب و جایگزین امیر قلعه نویی شد.
تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در فصل گذشته رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور با 55 امتیاز در رده دوم قرار گرفت و به عنوان یکی از نمایندگان ایران به رقابت های فصل آینده لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا راه یافت.
6020/ 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.