رحمان رئیسی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز امید کرد که در صورت تکمیل طرح های در دست اجرا ، سرانه ورزشی در فلاورجان به حدود نیم یا یک متر افزایش پیدا کند.
وی افزود : 3 طرح ورزشی در این خطه شامل خانه جوان فلاورجان، زمین چمن مصنوعی شهر پیربکران و زمین چمن مصنوعی شهر کلیشاد و سودرجان در 10 روز آینده تکمیل و یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.
وی اظهارکرد: خانه جوان فلاورجان با هزینه ای بالغ بر 600 میلیون تومان ظرف مدت یکسال به بهره برداری خواهد رسید و عملیات اجرایی زمین چمن مصنوعی شهر پیربکران که کلنگ آن 10 سال قبل به زمین خورده بود، با هزینه ای حدود 300 میلیون تومان از سر گرفته می شود.
رئیسی درباره زمین چمن مصنوعی شهر کلیشاد و سودرجان نیز گفت: این مجموعه با 35 میلیون تومان هزینه تا 3 ماه آینده تکمیل و آماده بهره برداری می شود.
وی به برنامه ریزی یکساله این اداره برای تکمیل ورزشگاه 3 هزار نفری فلاورجان و سالن چند منظوره شهر کلیشاد اشاره کرد و گفت: ورزشگاه چهار میلیارد تومان هزینه دارد و می توان در مدت 2 سال نسبت به تکمیل آن اقدام کرد، همچنین طرح دوم با هزینه ای حدود 800 میلیون تومان در کمتر از 2 سال تکمیل خواهد شد.
او همچنین گفت که آغاز عملیات احداث چند زمین چمن مصنوعی دیگر نیز در دستور کار این اداره قرار دارد.
شهرستان فلاورجان با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 10 کیلومتری غرب اصفهان واقع است.
ت / 6020/ 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.