حسن خدابخش روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر جو به نسبت ناپایدار در بیشتر نقاط استان است.
وی گفت: آسمان در بیشتر مناطق استان بصورت صاف، در بعداز ظهر افزایش ابر، گاهی وزش باد به نسبت شدید و در پاره‌ای مناطق همراه با گرد و خاک محلی پیش‌بینی می‌شود.
رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان اظهار کرد: احتمال رگبارهای پراکنده در نیمه شمالی استان در ساعات بعدازظهر و شب وجود دارد.
وی با بیان اینکه دمای هوا در بیشتر مناطق استان در 24 ساعت آینده یک تا دو درجه سانتیگراد افزایش می یابد گفت: دمای فعلی شهر اصفهان 33درجه سانتی گراد با رطوبت 15 درصد و سرعت وزش باد سه کیلومتر در ساعت گزارش شده است.
خدابخش برای هوای کلانشهر اصفهان در روز سه شنبه(فردا)، هوای صاف و غبار محلی، در بعدازظهر افزایش ابر، گاهی وزش باد به نسبت شدید تا شدید و برای روز چهارشنبه، آسمان صاف تا قسمتی ابری و غبار محلی گاهی وزش باد به نسبت شدید پیش بینی کرد.
رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی اصفهان از خُور و بیابانک با 39 درجه سانتیگراد به عنوان گرمترین و فریدونشهر با 24 درجه سانتیگراد به عنوان خُنک ترین نقطه استان نام برد.
همچنین به گزارش مرکز پایش کیفی هوای اداره کل حفاظت محیط زیست استان، کیفیت هوای کلانشهر اصفهان در 24 ساعت منتهی به ساعت 12 ظهر امروز دوشنبه، با شاخص کیفی 105 (AQI)، ناسالم برای گروه های حساس اعلام شده است.
ت 7150 /6027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.