به گزارش ایرنا، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی عصر پنجشنبه درآئین بزرگداشت جانبازان سپاه ، ارتش و نیروی انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه خانواده جانبازان به دلیل صبر و تحمل و بردباری از اجر و پاداش فراوانی برخوردار هستند گفت: در این زمینه رستگاری و بشارتی که خداوند به جانبازان و خانواده هایشان داده قطعی است.
همچنین سردار مهدی معصوم بیگی فرمانده انتظامی استان اصفهان در این مراسم با اشاره به حضور جانبازان قطع نخاع و بالای 50 درصد جانبازی از همه نیروهای مسلح در این مراسم اظهار کرد: در این جمع منور ونورانی عطر جهاد و شهادت به برکت حضور جانبازان و خانواده های آنها موج می زند.
وی با بیان اینکه فرمانده کل قوا عاشق جانبازان هستند اظهار کرد: ما هم که سرباز ایشان و کوچک همه شما هستیم دست جانبازان را می بوسیم و آنها را تکریم می کنیم.
وی با بیان اینکه جانبازان پرچمدار مجاهدت و پیشتار عرصه مقاومت هستند گفت: شما نماد عینی ایثار هستنید و باید قدردان بود.
فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: وقتی شما جانبازان را می بینیم اظهار شرم داریم که با چه سختی سالیان سال است که در این شرایط شکرگزار خداوند هستید و ما قادر به جبران صدمات شما نیستیم.
وی با بیان اینکه همه مسؤولان وامدار جانبازان هستند اظهار کرد: شما مظهر بصیرت هستند و زمانی که باید لبیک می گفتید ، لبیک گفتید چون زمان، مکان ، جغرافیا و شرایط را درست تشخیص می دهید و عمل می کنید.
استاندار اصفهان به همراه سرداران و فرماندهان نیروهای مسلح استانی و کشوری، جانبازان ،خانواده های آنها و ایثارگران نیروهای مسلح در این مراسم حضورداشتند.
8114/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.