تیران و کرون
امام جمعه شهرستان تیران و کرون گفت: امام خمینی(ره) مایه ترس دشمنان و مایه امید دوستان نظام و اسلام بود.
حجت الاسلام و المسلمین حسین رشیدیان در خطبه های نماز جمعه تیران افزود: روحیه خدا ترسی و مردم داری رهبر کبیر انقلاب اسلامی مایه محبوبیت او در بین مردم و مانع از ترس و هراس در وجود او بود.
وی بیان کرد: توجه به کسب رضایت الهی و خدمت به مردم و دوری از ظلم و ستم از شاخص های اخلاقی امام(ره) که توانست با کمک مردم زمینه سازی فرج امام زمان(عج)، مبارزه با استبداد داخلی و استکباری خارجی را بدون هیچ ترس و وحشتی انجام دهد.
امام جمعه شهرستان تیران و کرون ادامه داد: رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران یک شخصیت کامل و جامع از جنبه های مختلف علمی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و دینی بود و معصومین(ع) الگوی رفتاری ایشان بودند و حضرت امام(ره) امروز الگوی کامل برای مسئولان و رهبران جامعه اسلامی است.
7131

سمیرم
امام جمعه سمیرم از دولت و مجلس خواست بیشتر به فکر حل مسائل عمومی مردم بویژه مشکلات اقتصادی و معیشتی باشند.
حجت الاسلام سیف الله دهقانی فیروزآبادی در نمازجمعه این هفته سمیرم با اشاره به مشکلات عدیده اقتصادی، بازار و تورم اظهار کرد: نمایندگان مجلس باید حامی مردم باشند و دولتمردان نیز باید با تدبیر بیشتری عمل کنند.
خطیب جمعه سمیرم با تاکید بر اینکه نباید بهانه به دست دشمنان داد تا نظام را تخریب کنند تصریح کرد: کوتاهی یک مسئول به پای کل نظام نوشته می شود و از همین رو جامعه اسلامی را درگیر حاشیه هایی می کند که ناشی از همان کوتاهی ها و کم کاری هاست
7147

نایین
امام جمعه نایین گفت: امروز به واسطه استقامت ملت های مسلمان، بیش از هر زمان اسرائیل عاجز شده و شعار انقلاب اسلامی و وعده الهی در نابودی این غده سرطانی در حال تحقق است.
حجت الاسلام سید علی سجادی در مسجد جامع نایین با اشاره به سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی گفت: امام خمینی (ره) ملت ایران را از اسارت آمریکا و انگلیس نجات داده است.
وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب حدود 30 سال است با هدایت کشور به نحو احسن نشان داده است جانشین خوبی برای امام خمینی (ره) بوده است.
وی در بخش دیگری با تاکید بر حضور همه جانبه مردم در راهپیمایی جهانی روز قدس گفت: جمعه هفته آینده، مصادف است با روز قدس که با توجه به تحولات منطقه و ادامه ظلم استکبار جهانی علیه ملت مظلوم فلسطین، همه ما وظیفه داریم در این راهپیمایی شرکت کرده و از کشور مظلوم فلسطین حمایت کنیم.
7136

گلپایگان
امام جمعه گلپایگان گفت:سخنان، پیام ها و وصیت نامه امام خمینی (ره) نقشه راه نظام اسلامی و چراغ هدایت ملت ایران است.
حجت الاسلام و المسلمین سید علی طهماسبی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه گلپایگان در محل مصلای این شهربه مناسبت 14 خرداد سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی با اشاره به ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره) افزود: امام راحل فقیه بزرگ و عارف دین و به معنی واقعی کلمه مجاهد فی سبیل الله بود و لحظه ای دست از مبارزه با ظالمان نکشید و درمقابل دشمنان دین و کشور کوتاه نیامد.
امام جمعه گلپایگان خاطر نشان کرد:رهبر فرزانه و حکیم انقلاب نیز در طول 29 سال رهبری همانند امام راحل بدرستی کشتی انقلاب را سکانداری کردند و ذره ای از آرمان های انقلاب کوتاه نیامدند.

کاشان
امام جمعه موقت کاشان با گرامیداشت یاد حضرت امام خمینی (ره) و شهیدان قیام 15 خرداد گفت: همه دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت رهبری کبیر انقلاب و خون شهیدان والا مقام است.
حجت الاسلام علی احتشام در خطبه های نمازجمعه کاشان افزود: راه پرفروغ این شهیدان نابودی مستکبران جهان را سرعت بخشید، کاخ سفید را به زیر کشید و صهیونیسم بین الملل را رو به فنا برد.
وی با اشاره به ادامه نسل کشی در غزه بیان کرد: هیچ کدام از منادیان حقوق بشر صدایشان درنمی آید اما امید است همچنان که امام راحل و مقام معظم رهبری بارها فرمودند، به زودی شاهد فروپاشی رژیم جعلی اشغالگر قدس باشیم.

اردستان
امام جمعه اردستان گفت: یک مورد از هر چهار ازدواج در کشور با تاسف به طلاق منجر می شود و یکی از موارد پر ماجرا در مراجعه به دادگاه ها ماجرای درخواست طلاق و متلاشی شدن خانواده هاست.
حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نمازجمعه اردستان افزود: یکی از علت های طلاق فاصله طبقاتی و فرهنگی است و در مواردی به جای نظارت، دخالت های نابجای خانواده ها منجر به فروپاشی خانواده شده است.
وی مسائل اقتصادی را از دیگر عامل های زمینه ساز رشد طلاق عنوان کرد و گفت: در کنار آن ازدواج های خیابانی و جست و جوی عشق کف خیابان ها و پارک ها در کنار پیامدهای فردی، فرهنگی و اجتماعی زمینه ساز طلاق است.
امام جمعه اردستان بیان کرد: بخش از بزهکاری ها بر اساس آمارها مربوط به فرزندان طلاق است و برای جلوگیری از گسترش این پدیده شوم، آموزش های پیش از پیوند زناشویی باید برای زوج های جوان برگزار شود.
او در ادامه به مناسبت های چهاردهم و پانزدهم خردادماه اشاره کرد و افزود: نهضت بزرگ امام خمینی (ره) در واقع از خرداد 1342 کلید خورد و در 15 خرداد سال 68 توسط مقام معظم رهبری تکمیل شد.
7431/6136/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.