به گزارش ایرنا، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در مراسم تجلیل از معلمان نمونه استان اصفهان گفت: معلمان نباید دغدغه ای جز سرنوشت دانش آموزان داشته باشند.
' محمد جواد احمدی ' با بیان اینکه هویت علمی ما بدون معلم بی معنا است، افزود: هرگاه معلمان فعل توسعه را صرف کرده اند، زمینه پیشرفت و رشد جامعه فراهم شده است.
وی تصریح کرد: در ارزیابی‌ های انجام شده جایگاه آموزش و پرورش استان اصفهان به لحاظ مسائل آموزشی، فرهنگی، پرورشی، عمرانی و تجهیزات، خوب و قابل قبول است.
احمدی با اشاره به کسب رتبه اول المپیاد جهانی علمی فیزیک توسط دانش آموزان اصفهانی، افزود: این استان در فعالیت های کیفیت بخشی در بستر آموزش هشت رتبه برتر کشور، در مسابقات لیگ علمی 28 مدال طلا و بالاترین میانگین دروس نهایی را به خود اختصاص داده است.
وی ادامه داد: دانش آموزان اصفهان توانسته اند در مسابقات قهرمانی کشور 23 عنوان قهرمانی را به دست آورند و با عضویت در تیم ملی، عنوان قهرمانی مسابقات فوتبال دانش آموزان آسیا را به خود اختصاص دهند.
مراسم تجلیل از یک هزار و 20 نفر از معلمان نمونه استان روز پنجشنبه در سالن همایش های سیتی سنتر اصفهان برگزار شد.
در این مراسم از 50 معلم بازنشسته، 260 معلم نمونه استانی و 710 معلم نمونه منطقه ای تجلیل شد.
لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی به مبلغ 10 میلیون ریال به برگزیدگان استانی و لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی به مبلغ 30 میلیون ریال به برگزیدگان منطقه ای اهدا شد.
12 تا 19 اردیبهشت هر سال به عنوان هفته گرامیداشت مقام معلم نامگذاری شده است.
ت 7150 / 2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.