به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرهنگ سید مصطفی مرتضوی  رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت :در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی از طریق ارسال پیامکی با مضمون برنده شدن در قرعه کشی وی را فریب داده و از حساب او مبالغی را سرقت کند، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ مرتضوی عنوان داشت : با انجام اقدامات علمی و تخصصی و تلاش های بی وقفه توسط کارشناسان این پلیس سرانجام عاملان این کلاهبرداری که یک زوج جوان بودند شناسایی و طی عملیاتی با هماهنگی مقام قضائی دستگیر شدند.

وی افزود :متهمان در بازجویی های صورت گرفته صراحتاً به بزه انتسابی اقرار و انگیزه خود را سوء استفاده مالی عنوان کردند.

این مقام مسئول با بیان اینکه متهمان در مدت کوتاهی روزانه به بیش از 500 نفر پیامک ارسال می کردند گفت : این زوج با شگردی خاص توانسته بودند از این طریق مبلغ 500 میلیون ریال از حساب قربانیان خود برداشت کنند.

رئیس پلیس فتای اصفهان در پایان با بیان اینکه متهمین با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند، گفت: شهروندان باید بدانند برای دریافت هرگونه جایزه اهدایی نیازی به مراجعه به دستگاه های خودپرداز یا ارائه اطلاعات حساب بانکی نیست و بنا بر این بایستی مراقب کلاهبرداران پیامکی باشند و به هیچ عنوان به این نوع پیامک ها اعتنا نکنند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 914608
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.