علیرضا طایی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به هزینه بر بودن طرح های حوزه راه، اظهار کرد: عمده طرح های نیمه تمام این بخش در شهرستان سمیرم با پیشرفت 30 تا 40درصدی بایستی تکمیل شود.
وی افزود : طرح هایی مانند جاده بین استانی روستای شهید پادنای سمیرم به دِژکرد اقلید استان فارس یا جاده روستای آغداش بخش وردشت و همچنین بافت فرسوده شهری از این دست طرح های نیمه تمام هستند.
وی خاطر نشان کرد: پیمانکار جاده روستای شهید به استان فارس مشخص شده و 15 کیلومتر راهسازی در حوزه استان اصفهان را آغاز کرده است.
طایی با بیان اینکه کار در حوزه استان فارس نیز شروع شده است، افزود: اعتبار تکمیل این طرح 40 میلیارد ریال است که 20 میلیارد ریال آن تا زمان حاضر تامین شده است.
رئیس اداره راه و شهرسازی سمیرم همچنین با اشاره به احداث جاده زمان کهریز سمیرم به خسروشیرین فارس و اتصال به بزرگراه اصفهان شیراز ، گفت :امسال 10 میلیارد ریال اعتبار برای این طرح اختصاص داده شده است.
وی درباره پروژه ملی سمیرم- یاسوج- بهبهان نیز گفت: 58 کیلومتر از این طرح در استان اصفهان واقع شده که 33 کیلومتر آن در مرحله اول اجرا می شود.
طایی اظهار کرد: 16 پیمانکار از جمله قرارگاه خاتم الانبیا از محل اجرای طرح دیدن کرده اند و در2 هفته آینده با باز شدن پاکت های مناقصه ، پیمانکار اجرای طرح مشخص و تجهیز کارگاه آغاز می شود.
شهرستان سمیرم با 860 کیلومتر بزرگراه اصلی، فرعی و روستایی و یک هزار و 992 کیلومتر راه همسنگ در 160 کیلومتری جنوب اصفهان و 164 کیلومتری شمال یاسوج، واقع است.
7147/ت/ 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.