حسن خدابخش روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: امروز در بیشتر نقاط استان افزایش ابر، رگبار و رعد و برق، گاهی وزش باد شدید همراه با احتمال وقوع طوفان لحظه ای و همچنین در برخی مناطق احتمال بارش تگرگ پیش بینی می شود.
وی افزود: فردا ( یکشنبه) در اواسط روز از شدت ناپایداری ها در استان کاسته می شود اما بطور مجدد از اواخر وقت فردا تا دوشنبه بارش ها در مناطق شمالی استان تشدید می شود.
رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی استان برای هوای کلانشهر اصفهان در روز یکشنبه (فردا)، مه صبحگاهی، در اوایل روز رگبارباران و احتمال رعد وبرق و وزش باد به نسبت شدید، در اواسط روز کاهش ابر و در اواخر روز احتمال بارش پراکنده و برای روز دوشنبه، قسمتی ابری گاهی افزایش ابر، وزش باد به نسبت شدید و رگبارپراکنده و احتمال رعدوبرق پیش بینی کرد.
به گفته وی، دمای هوا در 24 ساعت آینده در بیشتر نقاط استان 2 تا چهار درجه سانتیگراد کاهش می یابد.
خدابخش گفت: دمای فعلی شهر اصفهان 22 درجه سانتی گراد با رطوبت 30 درصد گزارش شده است.
وی از خور و بیابانک با 30 درجه سانتیگراد بعنوان گرم ترین و از فریدونشهر با 12 درجه سانتیگراد بعنوان خنک ترین نقطه استان اصفهان نام برد.
همچنین به گزارش مرکز پایش کیفی هوای اداره کل حفاظت محیط زیست استان، کیفیت هوای کلانشهر اصفهان در 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 12 ظهر امروز شنبه، با شاخص کیفی 71 (AQI)، سالم اعلام شده است.
ت 7150 / 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.