حسن خدابخش روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: فردا ( پنجشنبه) جو به نسبت آرامی در استان حاکم خواهد بود اما از اواخر وقت فردا با نفوذ یک سامانه نا پایدار بتدریج از مناطق غربی استان شاهد بارش خواهیم بود که این بارش ها تا اواسط هفته در استان وجود خواهد داشت.
وی گفت: براساس تحلیل نقشه های هواشناسی سامانه ناپایدار تا بعدازظهر امروز به تدریج از استان خارج می شود و براین اساس وزش باد به نسبت شدید در بیشتر مناطق استان به ویژه در مناطق شرقی استان پیش بینی می شود.
رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت:دمای هوا در بیشتر مناطق استان در 24 ساعت آینده سه تا پنج درجه سانتیگراد کاهش می یابد.
وی گفت: حداکثر دمای کلانشهر اصفهان 20 درجه سانتیگراد و حداقل سه درجه سانتیگراد خواهد شد.
خدابخش برای هوای کلانشهر اصفهان در روز پنجشنبه (فردا)، هوای قسمتی ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد و برای روز جمعه، آسمانی ابری و بارش گاهی همراه با وزش باد پیش بینی کرد.
رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی اصفهان از بادرود با 28 درجه سانتیگراد به عنوان گرمترین و چادگان و سمیرم با صفر درجه سانتیگراد به عنوان سردترین نقاط استان نام برد.
همچنین به گزارش مرکز پایش کیفی هوای اداره کل حفاظت محیط زیست استان، کیفیت هوای کلانشهر اصفهان در 24 ساعت منتهی به ساعت 12 ظهر امروز چهارشنبه، با شاخص کیفی 126 (AQI)، ناسالم برای گروه های حساس اعلام شد.
ت 7150 / 6022 خبرنگار: علی نعمانی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.