به گزارش ایرنا، محسن مهرعلیزاده سه شنبه شب در جلسه شورای مشورتی جوانان استان اصفهان افزود: بسیاری از راهکارهای حل مشکلات فعلی را می توان در میان ایده ها و افکار خلاق جوانان جستجو کرد.
وی ادامه داد: حضور جوانان در عرصه های اجرایی ،فرهنگ مدیریتی کنونی را تغییر می دهد و برنامه ریزی و اجرای طرحها را دقیق تر و منظم تر می کند.
او همچنین تاکید کرد که نظام اجرایی و مدیریتی در کشور و در اصفهان انعطاف پذیری لازم را برای سپردن وظایف به جوانان ندارد و این مساله باید اصلاح شود.
استاندار اصفهان با اشاره به ویژگی جوانان تصریح کرد: ریسک پذیری، تصمیم گیری دقیق و عینی و پویایی از خصوصیات جوانان است که از طریق آن می توانیم برنامه های بلند مدت و کوتاه مدت را تعریف کنیم.
مهرعلیزاده خاطرنشان کرد: بر اثر غفلت برخی مسئولان طی سالهای گذشته تاکنون، شکاف بین نسلی ایجاد شده است و از الان باید به فکر حل آن بود.
وی ادامه داد: چنانچه برای حل این موضوع چاره اندیشی نشود، نسلهای بعدی از لحاظ فرهنگ و اخلاق نیز روز به روز از نسلهای قبلی فاصله خواهند گرفت و این به سود کشور نخواهد بود.
دومین شورای مشورتی جوانان اصفهان سه شنبه شب به ریاست استاندار این خطه و با حضور افزون بر 60 نفر در محل استانداری برگزار شد.
استفاده از نظرها جوانان و بستر سازی برای افزایش مشارکت جوانان در زمینه های مختلف از جمله اهداف این شورا به شمار می رود.
ت / 6020/ 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.