حسن خدابخش روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این وضعیت جوی در استان اصفهان تا اوایل هفته آینده تداوم می یابد.
وی اضافه کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار جو به نسبت ناپایدار برای امروز و فردا ( چهارشنبه) بر روی استان است.
رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: امروز آسمان در بیشتر نقاط این استان بصورت صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد و برای فردا ( چهارشنبه ) افزایش ابر، گاهی وزش باد به نسبت شدید و احتمال گرد و غبار محلی پیش‌ بینی می ‌شود.
به گفته وی، دمای هوا در بیشتر مناطق استان اصفهان طی 24 ساعت آینده یک تا سه درجه سانتیگراد افزایش می یابد و بر این اساس حداکثر دمای کلانشهر اصفهان به 27 درجه سانتیگراد و حداقل به 13درجه سانتیگراد خواهد رسید.
خدابخش برای هوای کلانشهر اصفهان در روز چهارشنبه (فردا)، کمی ابری، گاهی افزایش ابر و در بعد از ظهر گاهی وزش باد به نسبت شدید و در روز پنجشنبه، بتدریج افزایش ابر و رگبار پراکنده، گاهی وزش باد به نسبت شدید پیش بینی کرد.
رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی اصفهان از چوپانان با 28 درجه سانتیگراد بعنوان گرمترین و بوئین و میاندشت با پنج درجه سانتیگراد زیر صفر بعنوان سرد ترین نقطه این استان نام بُرد.
همچنین به گزارش مرکز پایش کیفی هوای اداره کل حفاظت محیط زیست استان، کیفیت هوای کلانشهر اصفهان در 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 13 امروز ( سه شنبه) ، با شاخص کیفی 53 (AQI)، سالم اعلام شد.
ت 7150 / 2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.