به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام مهدی یوسفیان در خطبه های نماز جمعه آران و بیدگل اظهار گفت: همچنان که مردم در همه عرصه ها حضور دارند، باید در عرصه اقتصادی هم مشارکتی فعال و پویا داشته باشند و بر اساس فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب گام بردارند.
وی افزود: کره جنوبی در گذشته یک کشور فقیر و عقب افتاده ای بود که با فرهنگ سازی و حمایت همه جانبه از تولید داخل خود توانست به یک قطب اقتصادی دنیا تبدیل شود.
امام جمعه موقت آران و بیدگل بیان کرد: کره ای ها خرید کالای خارجی را خیانت به کشور می دانستند و با اصرار بر این شعار توانستند خود را بی نیاز از واردات کنند و به رشد اقتصادی بالا برسند.
او اضافه کرد: رسیدن به این مرحله در کشور ما هم دور از دسترس نیست و باید مردم و مسئولان با تلاش در زمینه خرید کالای ایرانی و حمایت از تولید داخلی، زمینه های رشد اقتصادی را فراهم کنند.
حجت الاسلام یوسفیان تاکید کرد: تولیدکنندگان نیز باید در این راستا محصول با کیفیت و قیمت مناسب تولید کنند تا مردم هم بیش از پیش به خرید کالای ایرانی روی بیاورند.
وی در ادامه با اشاره به 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی گفت: ملت ایران قاطعانه در فروردین سال 1358 به جمهوری اسلامی رای داده و خواستند که کشور با مقررات اسلامی اداره شود.
امام جمعه موقت آران و بیدگل افزود: امروز در همه عرصه های کشور از دفاع مقدس گرفته تا حوزه های فرهنگی و اقتصادی مردم حضوری فعال دارند و امید می رود با تداوم این حضور همچنان ایران به عنوان یک قدرت جهانی مطرح باشد.
7472/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.