به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان اصفهان، حسن امجدی روز سه شنبه افزود:پروازهای فوق العاده در ایام نوروز از 26 اسفند تا پانزدهم فروردین سال 97 برقرار است.
وی با بیان اینکه از این تعداد پرواز تعداد 84 سورتی پرواز خارجی و 28 سورتی پرواز داخلی است گفت: پروازهای خارجی به مقصدهای آدنا، نجف، تفلیس و دبی و پروازهای داخلی به مقاصد مشهد،کیش و اهواز خواهد بود.
مدیرکل فرودگاه های استان اصفهان همچنین از بهره برداری پروژه های بهسازی مسجد حضرت ولیعصر (عج) این فرودگاه ، گیت های بازرسی جدید سپاه، 12 چشمه سرویس بهداشتی سالن ترانزیت و 13 چشمه سرویس بهداشتی ضلع شرقی سالن عمومی و فضاسازی، گل آرایی و نورپردازی پیاده روهای ضلع شمالی ترمینال پروازهای داخلی برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد.
فرودگاه بین المللی شهید بهشتی در شرق اصفهان دارای 2 باند به طول چهار هزار و 397 متر و عرض 45 متر با10 جایگاه پذیرش انواع هواپیمای مسافربری و ترمینال پروازهای داخلی و خارجی است.
این فرودگاه که در مرکز کشور قرار دارد، به عنوان مُعین فرودگاه های کشور عمل می کند و در طول سال میزبان بسیاری از فرودهای اضطراری و هدایت شده است.
7150 / 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.