به گزارش ایرنا، دکتر ابراهیم کوچکی روز شنبه به خبرنگاران گفت: بیمارستان های شهید بهشتی، متینی، نقوی، کارگر نژاد، شبیه خوانی، آیت الله یثربی و میلاد در کاشان و حضرت سیدالشهدا (ع) و شهید رجایی در آران و بیدگل به همراه هفت درمانگاه در این شهرستان ها برای تعطیلات نوروزی آماده شدند.
وی افزود: سه مرکز تصویربرداری نیز در بیمارستان های شهید بهشتی و میلاد و بخش خصوصی برای برطرف کردن مشکلات مسافران و گردشگران نوروزی در منطقه کاشان فعال است.
رئیس دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی کاشان همچنین از دایر بودن 20 مرکز جامع سلامت در شهرها و روستاهای کاشان و آران و بیدگل در تعطیلات نوروزی خبر داد و بیان کرد: چهار مرکز ارائه خدمات دندانپزشکی نیز برای گردشگران و مسافران خدمات ارائه خواهد داد.
او همچنین به ارائه خدمات در 6 داروخانه شبانه روزی شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل اشاره کرد و گفت: 20 باب داروخانه دیگر نیز به صورت کشیک در تعطیلات نوروز برای ارائه خدمات میهمانان نوروزی فعال می شوند.
کوچکی در ادامه به بازرسی مستمر از واحدهای تهیه، تولید و توزیع مواد خوارکی (رستوران ها، چلوکبابی ها، اغذیه فروشی ها، نانوایی ها و قنادی ها) اشاره کرد و از شهروندان، مسافران و گردشگران نوروزی خواست هرگونه تخلف در زمینه های بهداشت، درمان، غذا و دارو را با شماره تماس 1490 و یا سامانه 190 اطلاع دهند.
دانشگاه علوم پزشکی کاشان افزون بر 470 هزار نفر جمعیت شهرستان های آران و بیدگل و کاشان را زیر پوشش خدمات بهداشتی و درمانی دارد.
6136/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.