معاونت خدمات شهری شهرداری گلپایگان روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: این اقدام با هدف نظافت عمومی و زیباسازی شهری، برای خدمت رسانی بهتر به شهروندان و استقبال از مسافران نوروزی صورت گرفت.
بهرام قاضی زاهدی با اشاره به اینکه آخرین جمعه هرسال از سوی شهرداری گلپایگان به عنوان 'روز شهر پاک ' نامگذاری شده گفت: امروز(جمعه) نظافت عمومی شهر به صورت ویژه با حضور جمعی از مسئولان شهرستان، دوستداران طبیعت ، شهردار، اعضای شورای اسلامی و کارکنان و پاکبانان شهرداری گلپایگان انجام شد.
محمد امین جمالی شهردار گلپایگان نیز با قدردانی از حضور مردم و مسئولان در مراسم روز شهر پاک، گلکاری، نصب المان های جدید و چشم نواز، نظافت ویژه محلات و معابر، رنگ آمیزی جداول، برپایی پایگاه راهنمای مسافران نوروزی در میدان قاضی زاهدی ورودی شهر و توزیع بسته های نوروزی بین مسافران و گردشگران را از برنامه های شهرداری برای استقبال از بهار و مهمانان نوروزی 1397در این شهر عنوان کرد.
شهرستان گلپایگان واقع در شمال غربی استان اصفهان با سه شهر گلپایگان، گوگد و گلشهر و 52 روستا و آبادی و بیش از 90 هزار نفر جمعیت در 180 کیلومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.
ت/7138 / 1339
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.