به گزارش ایرنا، تیم ذوب آهن ایران( اصفهان)، روز سه شنبه در چارچوب رقابت های هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه فولاد شهر میزبان تیم الوحده امارات بود و این تیم را با نتیجه دو بر صفر شکست دادند.
«مرتضی تبریزی» مهاجم ملی پوش ذوب آهن در دقایق 33 و 74 هر دوگل تیمش را درون دروازه الوحده امارات جای داد و سه امتیاز این دیدار را برای تیمش به ارمغان آورد.
تیم ذوب آهن در هفته نخست این رقابت ها با نتیجه سه بر یک مغلوب الدحیل قطر شد و شروع خوبی در این مسابقات نداشت، اما این تیم در هفته دوم، لوکوموتیو تاشکند را با نتیجه دو بر صفر از پیش رو برداشت و با کسب برتری در دیدار هفته سوم و حفظ جایگاه دوم جدول رده بندی گروه 'بی' نشان داد که برای رقابت های آسیایی برنامه دارد.
ذوب آهن در فصل جاری و بدنبال ناتوانی تیم نفت تهران برای شرکت در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، جایگزین این تیم در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شد.
تیم نفت تهران، فصل گذشته تیم ذوب آهن را در فینال رقابت های جام حذفی شکست داد و جواز حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را کسب کرد.
ترکیب ذوب آهن اصفهان:
محمد رشید مظاهری، جرحی ولسیانی، محمد نژاد مهدی، خالد شفیعی، سید محمد رضا حسینی، قاسم حدادی فر، بختیاررحمانی، مرتضی تبریزی، میلاد فخرالدینی،حمید بوحمدان و کی روش استنلی.
الوحده امارات:
محمد حسن الشمسی،سالم سلطان، سلطان الغفری،اسماعیل مطر، سباستین تاگلیایو، ناصر المعظم، خالد ابراهیم، بالاژ سوزساک،ریم چانگ وو، طارق احمد و احمد رشید.
'ادهم محمد توما' داور اردنی، قضاوت این دیدار را بر عهده داشت.
گ/6027/ 8114
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.