به گزارش ایرنا، دکتر مهیار حاجی مالیان روز سه شنبه به خبرنگاران گفت: ارزش مواد خوراکی تاریخ مصرف گذشته، فاسد و غیرمجاز کشف شده بیش از 200 میلیون ریال است که از سوی چهار تیم 2 نفره در مدت سه ماه کشف و ضبط شد.
وی با اشاره به معدوم کردن تعدادی قلیان که از مرکزهای عرضه غیرمجاز جمع آوری شده بود، افزود: با 43 نفر از متصدیان متخلف واحدهای صنفی در شهرستان اردستان نیز برخورد قانونی شده است.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان بیان کرد: گشت های مشترک بهداشت، تعزیرات، اتاق اصناف، نیروی انتظامی و صنعت و معدن با توجه به نزدیکی روزهای پایانی سال و آغاز سفرهای نوروزی برای نظارت مستمر بر محل های تهیه و توزیع مواد خوراکی آغاز شده و تا پایان تعطیلات ادامه خواهد داشت.
او با اشاره به فعالیت نزدیک به 2 هزار و 200 واحد صنفی در این شهرستان، بر برخورد قانونی با متخلفان به ویژه در زمینه تهیه و توزیع مواد خوراکی تاکید کرد.
حاجی مالیان در ادامه از مردم خواست هنگام خرید مواد خوراکی، بهداشتی و آرایشی به تاریخ تولید، انقضاء و مجوزهای قانونی روی بسته بندی محصولات دقت کرده و در صورت مشاهده تخلفی موضوع را به شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان گزارش دهند.
شهرستان اردستان با بیش از 42 هزار نفر جمعیت در فاصله 118 کیلومتری شمال شرق اصفهان واقع است.
7431/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.