محسن اتحادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح نوروزی از هفتم بهمن 96 در این شهرستان با ایجاد گشت های مشترک گروه بازرسی این اداره با همکاری اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی، اتحادیه صنفی و شبکه بهداشت و درمان آغاز شده است و تا پایان فروردین 97 ادامه دارد.
وی کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات اولویت دار در مراحل تامیـن، توزیع، ارائه خدمات و قیمت ها با توجه به افزایش تقاضای عمومی در ایام پایانی سال، ایجاد زمینه مناسب برای تأمین و توزیع مایحتاج عمومی، جلوگیری از تخلفات احتمالی، رسیدگی فوری، دقیق و کارشناسی به شکایات و گزارش های مردمی و ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه را از اهداف اجرای طرح ویژه بازرسی و نظارت نوروزی برشمرد.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گلپایگان با اشاره به اینکه گشت مشترک با دستگاه های نظارتی در دو فهرست، قبل از سال نو و در ایام نوروز در 15 گشت تنظیم شده است گفت: نظارت بر واحدهای عرضه کننده در بخش نان، لبنیات، گوشت قرمز، گوشت مرغ، تخم مرغ، برنج، شکر، روغن نباتی، میوه، پوشاک، کیف، کفش، آجیـل، خشکبار، خواربار، شیرینی جات و سایر اقلام پر مصرف در اولویت این بازرسی قرار دارد.
اتحادی گفت: در یازده ماه سالجاری از سه هزار و245 مورد بازرسـی از واحدهای صنفی این شهرستان انجام شد که در این بازدیدها به 362 پروند تخلف شامل گرانفروشی، درج نکردن قیمت و صدور فاکتور و تقلب در ارائه کالا و خدمات به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
وی گفت: مردم نیز نقش مهمی در این نظارت دارند و می توانند پیشنهادها، انتقادات و شکایت های خود را به سامانه 124 این اداره منعکس کنند.
در شهرستان گلپایگان حدود چهار هزار و 700 واحد صنفی با 22 اتحادیه و یک اتاق اصناف به مردم خدمت رسانی می کنند.
شهرستان گلپایگان با بیش از 90 هزار نفر جمعیت در 180 کیلومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.
ت/7138 / 6027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.