فاطمه زهرا سیدان روز شنبه در گفت وگو با ایرنا با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته بیشتر مناطق استان شاهد بارش برف و باران بود که در این میان فریدونشهر، نائین، خوانسار، خوروبیابانک، کاشان، اردستان، داران، نطنز، بوئین و میاندشت و چادگان بشترین میزان بارندگی را داشتند.
وی با بیان اینکه روز گذشته بارش کمی هم شهر اصفهان به ثبت رسید گفت: نقشه های هواشناسی بیانگر ادامه این ناپایداری ها تا 2 روز آینده در سطح آسمان استان اصفهان است.
کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با بیان اینکه در ساعات آینده بطور مجدد شاهد بارش در بخش های غربی استان خواهیم بود اظهار کرد:با ادامه فعالیت این سامانه به تدریج برای ساعات بعد از ظهر و شب در بخش های مرکزی و سایر نقاط استان هم بارش هایی پیش بینی می شود.
وی با بیان اینکه این سامانه ناپایدار همچنان تا فردا ( یکشنبه) بر روی استان فعال خواهد بود افزود: فعالیت این سامانه در بیشتر نقاط استان با بارش همراه خواهد بود و در مناطق سردسیر استان از جمله بخش های غرب، جنوب و شمال شرق استان بارش ها به صورت برف خواهد بود.
سیدان گفت: بارش های خوبی را با فعالیت این سامانه بویژه در بخش های غربی و جنوبی استان شاهد خواهیم بود.
کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با بیان اینکه وزش باد شدید و کولاک برف تا فردا در ارتفاعات دنا ( محل سقوط هواپیمای تهران- یاسوج) وجود دارد گفت: بارش های به نسبت زیادی تا فردا در این مناطق پیش بینی می شود و بارش ها در این منطقه به تناوب در هفته جاری ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه وضعیت مناسبی برای ادامه فعالیت ها در این منطقه وجود ندارد افزود:موج دوم بارش ها از روز دوشنبه و سه شنبه در این مناطق شروع خواهد شد.
ت 7150 / 6022 /
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.