محمدرضا صدوقی شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران با پیش بینی رشد 15 تا 20 درصدی سفرهای نوروزی به اردستان بیان کرد: اسکان از مهمترین بخش های صنعت گردشگری بوده و چرخه جذب گردشگر با اقامت مناسب تکمیل می شود که در این راستا هتل ها و خانه های بوم گردی این شهرستان با نظارت ستاد اسکان آماده خدمت رسانی شدند.
وی افزود: همچنین آموزش و پرورش، دانشگاه ها، اوقاف و امور خیریه مکلفند ظرفیت مدرسه ها، مسجدها و خوابگاه های دانشجویی را برای اسکان اضطراری آماده کنند.
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردستان از شرکت در نمایشگاه توانمندی های روستایی طی ماه جاری خبر داد و بیان کرد: حضور در نمایشگاه بین المللی صنعت گردشگری تهران نیز فرصت مناسبی برای تبلیغ ظرفیت های حوزه گردشگری این شهرستان بود و امید می رود سال آینده شاهد حضور گردشگران بیشتری باشیم.
به گفته او، 21 هزار و 525 نفر نوروز 1396 در اردستان اقامت کرده و در مجموع 47 هزار و 193 نفر از جاذبه های گردشگری این شهرستان دیدن کردند.
67 اثر تاریخی ثبت شده در فهرست ملی، 2 بافت تاریخی زواره و مهاباد، یک اثر ثبت جهانی (قنات دو طبقه) و سه کمپ کویرنوردی از جمله جاذبه های گردشگری شهرستان اردستان می باشد.
این شهرستان با جمعیت افزون بر 42 هزار نفر در فاصله 118 کیلومتری شمال شرق اصفهان واقع است.
7431/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.