به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیف الله دهقانی فیروزآبادی در خطبه های نمازجمعه این هفته سمیرم افزود: دستگاه قضایی و سایر نهادهای امنیتی و انتظامی باید با این اغتشاش ها قاطعانه برخورد کنند و ذره ای کوتاهی نکنند.
به گفته خطیب جمعه سمیرم، نیروی انتظامی دلسوزانه و بخوبی به این اغتشاش خاتمه داد اما باید با مهاجمان به خانه‌ها، مغازه‌ها و ماشین‌های مردم آن محدوده به سرعت برخورد شود تا امنیت ملی ما خدشه دار نشود.
وی تصریح کرد: نعمت امنیت نظام اسلامی به این راحتی به دست نیامده که عده ای خیال کنند با این حرکت های آشوب طلبانه می توانند این نعمت را از مردم سلب کنند و مردم نیز باید قدردان و شاکر این نعمت و سربازان امام زمان باشند.
حجت الاسلام دهقانی فیروزآبادی در ادامه، با تسلیت جان باختن هموطنانمان در سانحه هوایی اخیر اظهار کرد: همدردی همه ملت ایران بویژه مردم سمیرم و پادنای بزرگ در شام غریبان جان باختگان ستودنی بود و جای تشکر دارد.
امام جمعه سمیرم خاطر نشان کرد: شرایط آب و هوایی در این هفته نامساعد بود که جا دارد از همه امدادگران، نیروهای نظامی و انتظامی، اهالی منطقه دناکوه و پادنای سمیرم و همچنین از مسئولان امر درگیر در این بحران تشکر شود.
وی به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از مردم آذربایجان نیز اشاره کرد و گفت: معظم له تاکید کردند با وجود همه پیشرفت ها تاکنون در تحقق آرمانهای اسلام و انقلاب، تنها قدمی کوتاه برداشته‌ ایم و باید به سوی جامعه‌ اسلامیِ عادلانه، پیشرفته، مقتدر و با عزت گامهای بلندی برداریم.
حجت الاسلام دهقانی گفت: لزوم نیل به این آرمان ها اقدام و عمل همگانی با تاکید بر روزآمدی و تکیه بر توان داخلی است که البته مسئولان هم باید با حمایت های خود بیش از پیش در این مسیر گام برداند و کمک کنند.
شهرستان سمیرم در 160 کیلومتری جنوب اصفهان واقع شده است.
ت/7147/ 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.