منصور شیشه فروش روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:شرایط این منطقه خاص است و این حادثه هم پیچیده است و ابعاد مختلف را در بر می گیرد، اما همه امکانات مورد نیاز در این محل مهیا شده است.
وی بابیان اینکه امروز باتوجه به وضعیت جوی منطقه امکان پرواز بالگرد وجود نداشت گفت: تیم های زمینی متشکل از کلاه سبزهای ارتش، متبحرین کوهنوردان جمعیت هلال احمر و فدراسیون کوهنوردی با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شدند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه شب گذشته ستاد بحران با حضور رئیس سازمان مدیریت بحران کشور تشکیل شد، گفت:در این جلسه ماموریت های مهمی به استاهای اصفهان و کهگیلویه و بویر احمد محول شد.
هواپیمای ATR شرکت هواپیمایی آسمان با 60 مسافر و شش خدمه صبح روز یکشنبه در مسیر تهران به یاسوج در منطقه کوهستانی دنا از توابع شهرستان سمیرم ( 160 کیلومتری جنوب غربی اصفهان ) به کوه برخورد کرد و تمامی سرنشینان آن جان باختند.
سمیرم در جوار دنا و زاگرس مرکزی با افزون بر پنج هزار و 200 کیلومتر مربع وسعت، 150 آبادی و روستا، چهار شهر و چهار بخش مرکزی، دناکوه، وردشت و پادنا با دارا بودن افزون بر 108 هزار نفر جمعیت در 160 کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.
ت 6020 / 7150/ 2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.