' اسماعیل نجار ' روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: 66 نفر از هموطنانمان عزیزمان در این سانحه هوایی جان خود را از دست داده اند و ما موظفیم پیکر همه آنها را از ارتفاعات کوه دنا به پایین منتقل کنیم.
وی با بیان اینکه در این سانحه اتفاق ناگوار و سختی رخ داده اما همه ما باید صبر، حوصله و شکیبایی داشته باشیم افزود: در انتقال جان باختگان این حادثه باید دقیق عمل کرد و نباید کاری کنیم که در این راستا فرد دیگری از هموطنان جان خود را از دست بدهد.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با عرض تسلیت به بازماندگان جان باختگان این حادثه تلخ گفت: بازماندگان این سانحه هوایی باید صبر و حوصله داشته باشند.
وی افزود: در شرایط جوی نامناسب منطقه، همه تلاش مسئولان و نیروهای امدادی و نیروهای مسلح بر این است که پیکر جان باختگان بدون بروز حوادث دیگری و بدون اینکه انسان دیگری جان خود را از دست بدهد به پایین انتقال یابد.
نجار انجام عملیات جمع آوری اجساد در ارتفاعات دنا را بسیار سخت ارزیابی کرد و افزود: روز گذشته حدود 20 نفر از کوهنوردان باتجربه با تجهیزات کامل به محل پیدا شدن لاشه هواپیما اعزام و موفق به شناسایی تعدادی از پیکرهای جان باختگان شدند.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه امکان پرواز بالگرد در منطقه امکانپذیر نیست گفت: صبح امروز هم 40 نفر از کوهنوردان تازه نفس همراه با تعدادی از افراد آشنا به منطقه با امکانات کامل به طرف محل سقوط هواپیما حرکت کردند.
هواپیمای ATR شرکت هواپیمایی آسمان با 60 مسافر و شش خدمه صبح روز یکشنبه در مسیر تهران به یاسوج در منطقه کوهستانی دنا از توابع شهرستان سمیرم ( 160 کیلومتری جنوب غربی اصفهان ) به کوه برخورد کرد و تمامی سرنشینان آن جان باختند.
ت 6020 / 7150 / 2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.