به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری استان اصفهان، ' احمد خسروی وفا ' روز سه شنبه در شورای پیشگیری از وقوع جرم این استان افزود: در بین جرم هایی که در سال 94 در استان اصفهان اتفاق می افتاد، جرم های ' سرقت ' و ' ضرب و جرح عمدی ' در رتبه های اول و دوم قرار داشت.
وی در عین حال تصریح کرد: در پی تلاش ها و اقدام های موثر اعضای ستاد پیشگیری از وقوع جرم و دستگاههای قضایی و اجرایی استان اصفهان طی 2 سال گذشته، جرم های یاد شده در سال جاری به رتبه های سوم و چهارم جرایم این استان تنزل یافته است.
رئیس کل دادگستری استان اصفهان با تبریک خلق حماسه بزرگ ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن در طلیعه چهلمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، جهان شمول بودن فرهنگ اسلام را خاطرنشان کرد و افزود: دین مبین اسلام و آموزه های آن در تمامی ابعاد و زوایای زندگی فردی و اجتماعی برنامه هایی برای هدایت و به کمال رساندن انسان ترسیم کرده است و بی شک فاصله گرفتن از این ارزش ها به بروز بیشتر ناهنجاری های اجتماعی و فرهنگی منجر خواهد شد.
وی افزود: بر این اساس سیاست ها، برنامه ها و اقدام های پیشگیرانه با محوریت مشی اسلام بهترین نتیجه را رقم خواهد زد.
در این جلسه مصوبات جلسات یکساله شورای پیشگیری از وقوع جرم استان اصفهان و روند اجرایی و پیشرفت این مصوبات بررسی و عناوین برنامه های پیشنهادی در سال 97 اعلام شد.
2093 ** خبرنگار و انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.