' علی رحمانی ' روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان از علاقه و دوستی آنها به انقلاب، اسلام و تجلیل از رشادت های رزمندگان در تشکیل انقلاب اسلامی است.
وی بیان کرد: مردم تلاش ها و رشادت های رزمندگان برای تشکیل انقلاب اسلامی و حفظ انقلاب را فراموش نمی کنند و هیچ گاه نسبت به تلاش های آن ها بی توجه نیستند اما باید مسئولان کوتاهی های خود را جبران کنند.
فرماندار تیران و کرون با بیان اینکه انقلاب اسلامی با اهداف بزرگی تشکیل شد، بیان کرد: ایجاد فاصله طبقاتی منجر به بروز نارضایتی می شود بنابراین باید فاصله های طبقاتی کم شود و برای دست یابی به این هدف توصیه های امام خمینی(ره) در خصوص انقلاب و مدیریت کشور بیش از بیش مورد توجه قرار گیرد.
رحمانی به هوشیاری مردم شهرستان تیران و کرون نیز اشاره کرد و گفت: مردم شهرستان تیران و کرون همواره با حفظ هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمنان شده اند و در دی ماه امسال که در بعضی از مناطق کشور نا امنی و اغتشاشات وجود داشت این شهرستان آرام بود و مردم این منطقه با حضور در راهپیمایی 22 بهمن باردیگر از انقلاب اسلامی حمایت کردند.
مردم شهرستان تیران و کرون با حضور حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن حماسه و افتخار دیگر آفریدند.
مردم این شهرستان همواره حماسه آفرین بوده اند که مشارکت بیش از 90 درصدی مردم در انتخابات امسال مصداقی از حضور همیشگی و حماسی در عرصه های مختلف انقلاب بوده است.
شهرستان تیران و کرون با بیش از 71 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
7131/ 2093 ** خبرنگار: اکبر مهدی زاده ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.