یکی از شرکت کنندگان در راهپیمایی 22 بهمن در اصفهان در جریان برگزاری این راهپیمایی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مردم ما انقلاب را به آسانی به دست نیاورده اند تا به آسانی از دست بدهند.
' محسن یادگاری ' افزود: نهال این انقلاب را خون نوجوانان، جوانان و مردان و زنانی آبیاری کرده است که زندگی کردن در دنیا برای آنها نیز لذت بخش بود ولی آنها مسیر دیگری را برای حیات دین و حیات جامعه در پیش گرفتند.
وی اضافه کرد: حضور مردم در راهپیمایی های مختلف و دفاع از نظام اسلامی تا ظهور امام زمان (عج) ادامه خواهد یافت.
یک هنرمند میناکار نیز گفت: انقلاب ما، یک انقلاب فرهنگی بود که مبنای آن فرهنگ اسلام است.
' اعظم سلطان محمدی ' افزود: تا زمانی که فرهنگ اسلامی در کشور وجود دارد، حضور هرساله مردم در دفاع از انقلاب نیز وجود دارد.
وی با اشاره به بهره گیری استکبار از ابزار رسانه ای جدید و فضای مجازی برای جدا کردن نسل های جدید از انقلاب، بیان کرد: دشمن کوچکتر از آن است که بتواند مردم را از صحنه خارج کند.
این بانوی هنرمند اضافه کرد: هر چند این رسانه ها جولان و هیجان هایی به جامعه وارد می کنند ولی قلب مردم، عاشورایی و حسینی است و هرگز روح و جان آنها از انقلاب و دین جدا نمی شود.
همچنین یک دانش آموز دبیرستانی گفت: رسانه های آمریکایی و برخی رسانه های ضد انقلاب می گویند ما دانش آموزان را بصورت اجبار به این مراسم ها می آوردند.
محمد مسیح عزیزی ادامه داد: آنهایی که چنین سخنانی را می گویند؛ نمی دانند که من به عنوان یک دانش آموز نسل چهارم یا پنجم انقلاب از شب گذشته به خاطر شادی حضور در این مراسم خواب نداشتم.
وی اضافه کرد: من که نسل جدید این انقلاب هستم آمده ام و بی شک فرزندان و نوه های امثال من نیز در این راهپیمایی ها شرکت خواهند کرد.
یک راننده آمبولانس گفت: امروز من در بیمارستان شیفت بودم ولی برای حضور در این مراسم نوبت خود را با یکی از همکاران دیگر عوص کردم.
حمید سالمی افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند که همه در این راهپیمایی شرکت می کنند و ما نیز همگی امروز به دعوت رهبر خود لبیک گفتیم.
وی گفت: دفاع از نظام و انقلاب سخن مردم است ولی رسانه های بیگانه نمی شنوند ولی اگر در گوشه ای چند نفر انگشت شمار اقدامی علیه نظام کنند، آنها را میلیون ها نفر معرفی می کنند.
یک استاد دانشگاه نیز گفت: مردم ما به رغم مشکلاتی از جمله بیکاری، گرانی و امثال آن، همسو با انقلاب هستند و همواره این حماسه و حضور را به منصه ظهور گذاشته اند.
حجت الاسلام و المسلمین ' رسول مظاهری ' افزود: راهپیمایی 22 بهمن، جشن تولد 39 سالگی انقلاب است که دشمن می گفت 6 ماه بیشتر دوام نمی آورد.
وی اضافه کرد: آنچه عامل پیروزی انقلاب بود، ایمان، وحدت کلمه و پیروی از ولایت؛ و عامل بقای آن نیز همین سه رکن است.
عضو هیات علمی گروه حقوق دانشگاه اصفهان افزود: دشمن برای مقابله با این انقلاب فتنه ها و توطئه های مختلفی از جمله غائله گروهک ها، ترورهای منافقین، بمب گذاری ها، جنگ هشت ساله با حمایت جهانی همچنین تحریم، تهدید، فتنه سیاسی، آشوب های امنیتی و هزاران برنامه دیگر را در دستور کار قرار داد.
وی خاطر نشان کرد: آنچه در این 39 سال عامل خنثی شدن این توطئه ها بود، همان سه رکن وحدت مردم، ایمان به دستورات دین و پیروی از رهبری است.
این استاد دانشگاه گفت: وحدت در جامعه حول محور ولی فقیه و ایمان دینی معنا پیدا می کند و بی شک امروز نیز در جامعه ما چنین وحدتی وجود دارد که نمونه آن در همدلی مردم کل استان ها با مردم زلزله زده کرمان و کرمانشاه مشاهده شد.
/گ /7134/ 2093 ** خبرنگار: محمد کامران ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.