به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، همزمان با ایام الله دهه فجر بخش اول فاز نخست باغ موزه دفاع مقدس اصفهان توسط رئیس جمهور افتتاح شد.

در این مراسم که مسئولان شهری، خانواده معظم شهدا و جانبازان و و رزمندگان دفاع مقدس حضور داشتند روحانی به صورت ویدیوئی این موزه را افتتاح کرد.

این باغ موزه در مساحتی به وسعت ۲۲ هزار متر مربع در نظر گرفته شده است که بخش اول فاز نخست آن به مساحت هشت هزار مترمربع با سالن اجتماعاتی به وسعت ۴۵۰ نفر امروز به بهره‌برداری رسید.

حسن روحانی در این تماس ویدئویی زنده با تبریک ایام الله دهه فجر و سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: مایه خرسندی و برکت است که در ایام مبارک دهه فجر ۱۰ موزه دفاع مقدس در ۱۰ استان کشور به شکل همزمان افتتاح میشود.

وی با بیان اینکه اطلاعاتی در ارتباط با این موزه‌ها، فازهی عملیتی و هزینههای اجرایی دریافت کردیم، ابراز داشت: امیدواریم به کمک مردم و دولت این مسیر را ادامه داده و به زودی شاهد افتتاح چنین موزههایی درتمام کشور باشیم.

رئیس جمهور کشورمان با بی اینکه این موزهها در راستای نشر آثار فرهنگی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بسیار تاثیرگذار است، بیان داشت: با نام خداوند بزرگ و به یاد روح بلند امام راحل شهدای انقلاب اسلامی، شهدای دفاع مقدس به ویژه شهدای عملیات کربلای ۵، والفجر ۸، خیبر، بدر و به میمنت ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی و به یاد و نام فاطمه اطهر (س) دستور افتتاح ۱۰ مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس در استان‌های آذربایجان شرقی،‌ غربی، اصفهان، سیستان و بلوچستان، سمنان، خوزستان، فارس، کرمانشاه، مازندران و یزد را صادر می‌کنم، علی برکت الله.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 854805
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.