به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام 'حسن دهشیری' در خطبه های نماز جمعه اردستان بیان کرد: جلب همدلی مردم نیازمند خدمتگزاری بیشتر مسئولان است چرا که انقلاب اسلامی دشمنان قسم خورده زیادی دارد که هر روز به نحوی در حال توطئه هستند.
وی افزود: دشمنان تا زمانی که همدلی، همبستگی ملی و پیروی از رهبری معظم انقلاب داشته باشیم، کاری از پیش نخواهند برد؛ همچنان که پیروزی انقلاب اسلامی با حمایت و هدایت خداوند متعال، رهبری حضرت امام خمینی (ره) و حضور مردم متدین ایران در صحنه مبارزه پیروز شد.
امام جمعه اردستان بیان کرد: فقدان هر یک از این عامل ها هرگز به استقرار نظام جمهوری اسلامی در ایران منجر نمی شد و از این رو افراد فاقد توانایی خدمت باید مسئولیت را به شخصیت های توانمندتر بدهند.
او در ادامه به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در جلسه درس خارج فقه اشاره و بیان کرد: آمریکا پس از شکست در عراق و سوریه به دنبال انتقال تروریست ها به افغانستان است که هر روز در آن شاهد جنایت های هولناکی هستیم.
حجت الاسلام دهشیری گفت: مردم مسلمان افغانستان از سال های پیش که کشورشان در اشغال اتحاد جماهیر شوروی بود، تا ظهور طالبان و حضور آمریکا و امروز وجود داعش کشتار، تخریب، فقر فرهنگی و اقتصادی را تجربه کرده است.
وی همچنین به جنگ یمن اشاره و افزود: مردم این کشور چندین سال است که گرفتار متجاوزان منطقه ای شده و امروز درگیر قحطی و بیماری هستند و در چنین شرایطی سازمان ملل جز سخنرانی کاری برای آنها انجام نمی دهد.
امام جمعه اردستان اضافه کرد: همه مشکلات مسلمانان زیر سر آمریکاست که با ایجاد جنگ بین کشورهای اسلامی و کشتن مسلمانان به دست مسلمانان، می خواهد رژیم صهیونیستی آرامش داشته باشد.
او با اشاره به برگزاری یادواره سرداران و 330 شهید شهرستان اردستان بیان کرد: تا زمانی که مردم به یاد شهدا بوده به خانواده شهدا و ایثارگران احترام کنند، آمریکا هیچ کاری در ایران به پیش نخواهد برد و انقلاب با قدرت به پیش خواهد رفت.
خبرنگار: رحمت الله عامری نیا** انتشار دهنده: محمد ملا حمزه زاده
7431/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.