روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان روز دوشنبه به ایرنا اعلام کرد: در سالجاری 317 قرارداد واگذاری زمین صنعتی بین این شرکت و واحدهای صنعتی و تولیدی به منظور استقرار طرح صنعتی های در مجموعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان منعقد شده است.
این طرح های صنعتی با پیش بینی پنج هزار و 177 نفر اشتغال و سرمایه گذاری هشت هزار و 307 میلیارد ریال اجرا خواهد شد.
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان گفت: این شرکت در راستای منویات رهبر معظم انقلاب در سال اقتصاد مقاومتی و به منظور حمایت از تولید و اشتغال با ارائه مشوق ها و تخفیف های ویژه برای جذب سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی استان اقدام کرده است.
محمد جواد بگی افزود: امسال حمایت از توسعه صنایع کوچک و متوسط و همچنین جذب سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی استان به منظور اشتغالزایی برای جوانان و دانش آموختگان دانشگاهی در اولویت فعالیت های این شرکت قرار دارد.
مرتضی زمانی معاون برنامه ریزی شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان نیز با اشاره به اهمیت صدور سند ثبتی برای واحدهای مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی، گفت: لازم است درباره تعیین تکلیف انتقال سند باقیمانده شهرک ها و نواحی صنعتی استان اقدام سریع شود که با این کار، یکهزار و 700 هکتار دیگر از اراضی تحت اختیار این شرکت تعیین تکلیف و سند دار خواهد شد.
76 مجوز ایجاد شهرک و ناحیه صنعتی در استان اصفهان صادر شده که تاکنون از میان آنها 70 شهرک و ناحیه صنعتی با اشتغال بیش از 120 هزار نفر به بهره برداری رسیده است.
اصفهان با 12 هزار هکتار مساحت شهرک ها و نواحی صنعتی از نظر تعداد و اراضی مقام نخست را در کشور دارد.
همچنین اصفهان با بیش از 9 هزار واحد صنعتی و تولیدی، صنعتی ترین استان کشور بشمار می آید.
ت/3011 / 6022 خبرنگار: آسیه معینی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.