به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسین رشیدیان در خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته تیران افزود: خدمت رسانی به مردم، رفع چالش های اقتصادی و فرهنگی و توسعه اشتغال مهمترین نیازهای کشور است اما در برخی مواقع مسائل حاشیه ای بر نیازهای اصلی جامعه غالب می شود.
وی بیان کرد: مسئولان نباید نسبت به انتقاد و نقد مردم بی تفاوت باشند و از نقد بپرهیزند اما انتقاد و نقد تنها مشکل کشور نیست و باید همه کارگزاران نظام در بخش های مختلف به نیازهای کشور رسیدگی کنند و از طرح مسائلی که حاشیه دارد خودداری کنند و وقت خود به این مسائل نگذرانند.
امام جمعه تیران و کرون ادامه داد: مردم کشورمان نیازمند خدمت هستند و وجود مشکلات و چالش در عرصه های مختلف و زندگی سخت معیشتی زیبنده مردم این نظام و کشور نیست.
وی به سخنرانی رهبر انقلاب در جمع رؤسای مجالس کشورهای اسلامی اشاره کرد و گفت: حفظ وحدت بین جوامع اسلامی از دغدغه های رهبر انقلاب بود که در این دیدار تاکید کردند و باید سران مجامع اسلامی همواره به دنبال حفظ وحدت باشند.
حجت الاسلام رشیدیان اضافه کرد: ایجاد فاصله و بدبینی بین کشورهای اسلامی هدف دشمن برای تحقق اهداف برنامه های آن ها است که سران کشورهای اسلامی باید مراقب این توطئه باشند.
وی تلاش برای موفقیت در جنگ نرم دشمن را از دیگر بخش های سخنان رهبر انقلاب اعلام کرد و گفت: با برنامه ریزی هدفمند قادر به شکست دشمن در جنگ نرم خواهیم بود که بهره گیری از فضای مجازی برای گسترش اخلاق و فرهنگ اسلامی نمونه ای برای گسترش بیداری اسلامی و فرهنگ ناب اسلامی و شکست تبلیغی دشمن است.
سیزدهمین کنفرانس اتحادیه بین المجالس اسلامی که با حضور رؤسای مجالس کشورهای اسلامی با موضوعاتی از جمله توسعه همکاری‌های اقتصادی و بازرگانی، مسئله تروریسم و دخالت‌های آمریکا در ایجاد آشفتگی امنیتی در مناطق اسلامی و نیز مسئله تعرض به قدس شریف هفته گذشته در ایران برگزار شد.
شهرستان تیران وکرون با 71 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
ت. 7131 / خبرنگار: اکبر مهدی زاده - انتشار دهنده : سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.