به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علی سجادی در خطبه های نماز جمعه نایین در رواق فاطمیه امامزاده سلطان سیدعلی(ع) افزود: امروز همه تلاش دشمن سست کردن باورها و اعتقادات نسل جوان است.
وی افزود: شهدا از مردم می خواهند که در مسیر اسلام راستین و پیروی از ولایت فقیه حرکت کنند.
وی همچنین به حوادث اخیر کشور نیزاشاره کرد و گفت: ناآرامی های اخیر متشکل از سه ضلع استکبار جهانی،آمریکا و انگلیس و در ضلع دیگر آل سعود و ضلع سوم آن منافقان داخلی بود که برنامه های آنان را اجرا می کردند اما با حضور همیشگی مردم در صحنه این فتنه برچیده شد.
امام جمعه نایین در فرازی دیگر از خطبه ها افزود: محور دیگر تحرکات توهین و دشمنام به مقدسات دینی و ملی بود که دشمن بر روی حساس ترین مساله ملت دست گذاشت ومردم با حضور گسترده در راهپیمایی های اخیر آنان را از رسیدن به هدفشان مایوس کردند.
وی با بیان اینکه ملت و مردم باید با اتحاد و همکاری مشکلات را حل و فصل کنند، افزود: حل مشکلات اقتصادی مردم فرصت سوءاستفاده را از دشمنان نظام خواهد گرفت.
حجت الاسلام سجادی اظهار کرد: ما باید مطالبات به حق مردم را از آشوب گران تفکیک کنیم.
مردم شهرستان نایین روز جمعه پس از برگزاری نماز جمعه این شهرستان به امامت حجت الاسلام سید علی سجادی امام جمعه این شهرستان، در جوار شهدای نایین نماز طلب باران خواندند.
هم‌اکنون بیش از 150 روستای شهرستان نایین با کمبود آب آشامیدنی مواجهند بطوریکه آب این روستاها روزانه با 6 تانکر سیار تامین می‌ شود.
شهرستان نایین با بیش از 39 هزار نفر جمعیت در 140 کیلومتری شرق اصفهان قرار دارد.
ت 7136 / 6022 خبرنگار: حسین فرزانیان محمدی** انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.