به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، محسن طاهری در یادداشتی در مورد نتایج اخیر سپاهان افزود: بازیکنان جدیدی طبق نظر زلاتکو کرانچار سرمربی و تائید کمیته فنی به خدمت گرفته شدند و در صورت نیاز و درخواست و تائید کمیته فنی نفرات جدیدی نیز به خدمت گرفته خواهند شد.
وی با بیان اینکه بطور قطع کارت زرد پررنگی به همه نشان می­دهیم، تصریح کرد: در اینکه هوادار همیشه بُرد می­خواهد شکی نیست ولی نحوه انتقاد حاصل از باخت شرایط خودش را دارد، بعضی­ ها فقط مخالفند و همیشه دوست دارند انتقاد کنند.
طاهری در این یادداشت اضافه کرد: ما همه انتقادها ، گلایه ­ها و نقطه نظرات عزیزان را می­ شنویم و سعی می ­کنیم که در راستای ارتقاء و تقویت تیم تمام تلاشمان را انجام دهیم .
مدیرعامل سپاهان خاطرنشان کرد: نباید این حس باخت و مساوی غالب شود ؛ سرمربی باید قدر بازیکنان خود را بداند و در استفاده از آنها بهترین بهره را ببرد و هر بازیکنی که به بازی گرفته می­ شود باید تمام سعی و تلاشش را برای انجام یک بازی قوی انجام دهد .
وی گفت: سپاهان یک باشگاه است و برای ارزیابی یک باشگاه باید همه رشته ­های آن را در نظر قرار داد . اگرچه فوتبال ویترین هر باشگاهی است ولی مسئولیت اجتماعی یک باشگاه رسیدگی به کلیه رشته­ های ورزشی فعال در آن می ­باشد و این دور از انصاف است که فقط فوتبال بزرگسالان را ملاک ارزیابی یک باشگاه قرار دهیم .
تیم فوتبال بزرگسالان فولادمبارکه سپاهان قهرمان پنج دوره رقابت های لیگ برتر ایران در سه سال اخیر نتایج دور از انتظاری گرفته است به گونه ای که هم اکنون در رتبه 12 جدول رده بندی قرار دارد و از گردونه جام حذفی هم کنار رفته است.
شصت و دومین شهرآورد اصفهان ساعت 15 روز جمعه به میزبانی تیم سپاهان درورزشگاه نقش جهان برگزار و این تیم در پایان با نتیجه 2 بر یک مغلوب ذوب آهن شد.
در دقایق پایانی و پس از این دیدار بخشی ازتماشاگران از روی سکوهای ورزشگاه بر ضد کرانچار سرمربی و محسن طاهری مدیرعامل باشگاه شعار می دادند.
6020 / خبرنگار: علیرضا حکیمیان - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.