به گزارش ایرنا، در آغاز دور برگشت لیگ برتر فوتبال بانوان کشور، شهرآورد ذوب آهن و سپاهان اصفهان در ورزشگاه عاطف اصفهان برگزار شد و هر دو تیم با وجود خلق چند موقعیت و به خطر انداختن دروازه های رقیب با تساوی صفر برصفر نتوانستنداز فرصت های بدست آمده استفاده کنند.
با این نتیجه سپاهان 28 امتیازی شد. همچنین تیم ذوب آهن به امتیاز 16 رسید.
حاشیه ها :
**یکی از مهم ترین حواشی این دیدار آلودگی هوای اصفهان بود با اینکه آلودگی هوای دیروز مسابقات فوتبال رده های سنی پایه اصفهان را لغو کرد اما امروز بانوان ذوب آهن و سپاهان در هوای آلوده به مصاف هم رفتند.
**ممنوع بودن عکاسان خبری آقایان برای پوشش تصویری فوتبال بانوان باعث شد که عکاسان زن نیز به حمایت از آنها این بازی راتحریم کنند .
** برای پوشش تصویری بازی های قبل ، عکاسان در محدوده های خاص میتوانستند عکاسی کنند ولی امروز علاوه بر سختگیری برای حضور فعالان رسانه ، دو عکاس آماتور غیر رسانه ای دور میدان بازی، بدون هیچ اخطاری گردش می کردند.
** حضور پرشور دختران نوجوان و جوان برای تشویق تیم مورد علاقه خود دیدنی بود.
**هوای سرد و آلوده و نبود فضای مناسب برای جایگاه تماشاچیان و سردرگمی خانواده های بازیکنان در اطراف زمین بازی برای تماشای این دیدار یکی از مصائبی بود که امروز به چشم می خورد.
تساوی دور برگشت لیگ برتر فوتبال بانوان در اصفهان با نتیجه صفر بر صفر امروز درحالی تمام شد که در بازی رفت ،تیم سپاهان توانست با نتیجه 7بر 3از سد حریف خود بگذرد.
گ/7141/ 6022 خبرنگار زهراباغبان - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.