به گزارش ایرنا در این راهپیمایی که از میدان امام حسین (ع) (دروازه دولت) آغاز شد و تا میدان انقلاب ادامه یافتT مردم اصفهان شعارهای مرگ بر امریکا، هیهات من الذله، مرگ بر اسراییل، مرگ بر فتنه گر، مرگ بر منافق، یاحسین، 'ما همه باهم هستیم، پشت ولایت هستیم'، مطیع امر رهبریم و 'خامنه ای کوثر است دشمن او ابتر است' سر دادند.
را هپیمایان متشکل از اقشار مردم از جمله روحانیان، اصناف، دانش آموزان و دانشگاهیان ضمن محکومیت نا آرامی های اخیر با قرائت قطعنامه ای مواضع خود را اعلام کردند.
آنها در این قطعنامه با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب با رهبری های حکیمانه و تدبیر پیامبرگونه و علی وار، تیرهای سهمگین فتنه ها و توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی را از سر مردم، دفع نموده اند، از همه سران قوا، مسئولان، نهادها و سازمان های نظام خواستند تا با تلاش مجدانه در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی کشور، اقدام عملی کنند.
مردم اصفهان همچنین با اعلام آمادگی برای حفظ و حراست از ارزش های اسلامی و راه امام و شهیدان والا مقام، انزجار خود را از آشوبگران که با حمایت استکبار جهانی به سرکردگی امریکا و رژیم صهیونیستی دست به آشوب زدند، اعلام کردند.
حجت الاسلام علی شیرازی نماینده ولی فقیه در سپاه قدس نیز در این مراسم سخنرانی کرد.
همچنین در این مراسم، پیکر شهید مدافع حریم ولایت، ' سجاد شاهسنایی ' تشییع شد.
شهید ' شاهسنایی ' از همرزمان شهید مدافع حرم ' محسن حججی ' بود که عصر دوشنبه در جریان نا آرامی ها اخیر در شهرستان کهریسنگ از توابع شهرستان نجف آباد (در 30 کیلومتری غرب اصفهان) به شهادت رسید.
همچنین در مراسمی مشابه، مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه شهرستان سمیرم در محکومیت و ابراز انزجار از آشوبگری ها و فتنه انگیزی های عده ای فرصت طلب روز پنجشنبه راهپیمایی کردند.
همچنین همرمان مردم سمیرم روز پنجشنبه از محله های مختلف این شهر گرد هم آمدند ومسیرهای میدان معلم تا میدان امام علی(ع) و خیابان فلسطین را به سمت میدان شهدای این شهر پیمودند و شعارهای ضد استکباری سردادند.
زنان و مردان اعم از پیر و جوان و نوجوان، در کنار مسئولان و جمعی از بسیجیان و دانشجویان در این مسیر فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر ضد ولایت فقیه سردادند و حمایتشان از انقلاب را به رخ دشمنان کشیدند.
سمیرم با افزون بر 100 هزار جمعیت، در 160 کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.
ت/6020 / 6022 خبرنگار: علیرضا حکیمیان - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.